2020-03-29, 04:25
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Hade du någon källa eller inte?
Det hade blivit lättare för dig om du faktiskt hade klickat på länken. Har du ytterligare frågor efter att du läst igenom artikeln så föreslår jag att du mailar lokalgruppen som står bakom artikeln. Mig veterligen så hittar du alla deras kontaktuppgifter på samma sida som artikeln är publicerad på.

Lycka till!
Senast redigerad av ClinicallyBlaze 2020-03-29 kl. 04:54.
Citera
2020-03-29, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Det hade blivit lättare för dig om du faktiskt hade klickat på länken. Har du ytterligare frågor efter att du läst igenom artikeln så föreslår jag att du mailar lokalgruppen som står bakom artikeln. Mig veterligen så hittar du alla deras kontaktuppgifter på samma sida som artikeln är publicerad på.

Lycka till!
Vid närmare eftertanke finns det ju inga källor alls. Det som där emot finns i artikeln är en ilska jag aldrig sett antifa uttrycka innan på sin webbplats. Så måga rödingar, inklusive skribenten på självaste antifa.se, måste blivit jävligt sura, eller skamsna, efter att nordront avslöjat afaiten Essa Burman.
Citera
2020-03-29, 10:45
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musikalen
Vid närmare eftertanke finns det ju inga källor alls. Det som där emot finns i artikeln är en ilska jag aldrig sett antifa uttrycka innan på sin webbplats. Så måga rödingar, inklusive skribenten på självaste antifa.se, måste blivit jävligt sura, eller skamsna, efter att nordront avslöjat afaiten Essa Burman.

Man kan nog dra slutsatsen att det verkar ha varit en rejäl spark på de vänsterblivna samt transans ditsydda skinnpåse. Frågan är hur Essa mår för tillfället? Kanske inte blivit så mycket rollspel där hon lajvar att hon är katt denna helgen. Bara så konstigt att alla AFA:iter här inne skrikit sig hesa om att denna trasiga kvinna inte kan ha varit en del utav AFA

Kan det vara som så att AFA tycker det är pinsamt att allmänheten få se vad det är för typ av människor som döljer sig bakom deras maskeringar?
Citera
2020-03-29, 11:23
Medlem
Citat:
Ilska ? Känner ingen AFA it. Men tycker dom verkar ha koll på läget. Och diverse märkliga figurer i nassemiljön. Verkar mer som nassarna nu känner ett behov att slå tillbaks.Och då tycks dom ha hittat en tjej som själv berättar att hon inte mår så bra ibland. Andre tycks vara upphovsmannen till artikeln. Han verkar leva i total förnekelse.
Senast redigerad av Machines 2020-03-29 kl. 11:54.
Citera
2020-03-29, 12:28
Medlem
fridahortens avatar
Citat:
Nordfront briljerar med facebook gräv igen. Ändå rätt betryggande att NMR har så otroligt dålig underättelseverksamhet.

https://antifa.se/2020/03/28/afa-goteborg-andre-karlsson-och-sabina-olsen-doldisnazisterna-i-boras-naste-2/
Kan vi prata om att Andre Karlsson utnyttjade en svårt psykisk sjuk kvinna, Sabina Olsen när hon var nere på bottens botten? Annars är det intressant taktik som verkar spridit sig i landet att NMR rekryterar psykiskt sjuka individer. Är det lätt att sälja in sitt budskap månne?
Citera
2020-03-29, 13:12
Medlem
Alltså Vad är det med nmr. Försöka att få det se ut som en presskonferens. Ser ju bara muppigt. Ni gör bort er. Folk skrattar.
Senast redigerad av asatro4life 2020-03-29 kl. 13:15.
Citera
2020-03-29, 13:29
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze

Lycka till!

Ingen källa alltså. Precis som jag misstänkte.
Citera
2020-03-29, 13:30
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machines
Andre tycks vara upphovsmannen till artikeln. Han verkar leva i total förnekelse.

Har du någon källa då?
Citera
2020-03-29, 13:36
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Som spyflugor på en nylagd skit hittar dom hit så fort ämnet tas upp Lyteskomik när den är som bäst!

Uthängningen verkar ha fått kommunisterna att gå i taket.
Citera
2020-03-29, 14:45
Medlem
malva123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asatro4life
Alltså Vad är det med nmr. Försöka att få det se ut som en presskonferens. Ser ju bara muppigt. Ni gör bort er. Folk skrattar.

Alla 65 aktivister ( var till och med uppe i 70 ett kort tag ) som är kvar i organisationen satt bänkade framför streamen när Simon Lindberg utannonserade braksuccén att 1 Maj i Uppsala är inställt.
Citera
2020-03-29, 15:29
Medlem
Dodafisks avatar
Började titta på "presskonferensen". Måste erkänna att jag var lite nyfiken. Så dåligt så jag slog av datorm. Så NMR ställer in planen på 1 maj demonstration innan alla skulle fatta att NMR:s demonstration bara kan sluta i ett riktigt fiasko med tunna led. NMR räddades av Covid 19.

Citat:
Ursprungligen postat av malva123
Alla 65 aktivister ( var till och med uppe i 70 ett kort tag ) som är kvar i organisationen satt bänkade framför streamen när Simon Lindberg utannonserade braksuccén att 1 Maj i Uppsala är inställt.

Är vad NMR lyckas skramla ihop i antal aktivister år 2020.
Senast redigerad av Dodafisk 2020-03-29 kl. 15:32.
Citera
2020-03-29, 23:59
Medlem
Dorniers avatar
Gratulerar till nya sidan "motståndsrörelsen.se", den ser snygg ut.

Stilig ny utgåva av MK också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in