Citat:
Men, dumhuvud!
Just nu representerar "Gula västarna" något som du i varje stavelse kritiserat här på forumet.
* De demonstrerar.
* De blir misshandlade av polisen.
* De blottar sig, blir massgripna och registrerade av polisen.
* De för inte ett krig.
Behöver jag plocka fram alla uttalanden från dig där du talar emot dig själv?
Själv tycker jag att det Gula västarna gör är bra. De fortsätter angripa och får folkets stöd. De får systemet att vackla tack vare...massiva och radikala demonstrationer. Hade de gjort vad du förespråkar - gangstervälde och helt planlöst gå loss med automatkarbiner utan att först ha det folkliga stödet - så hade de misslyckats.
Om man nu kan veta vad du förespråkar längre... Alldeles nyss var du långt inne i j*deh*ran Janouschs arsle. Kanske kan "vi är inga extremister"-folket leda det krig du fantiserar om?
Just nu representerar "Gula västarna" något som du i varje stavelse kritiserat här på forumet.
* De demonstrerar.
* De blir misshandlade av polisen.
* De blottar sig, blir massgripna och registrerade av polisen.
* De för inte ett krig.
Behöver jag plocka fram alla uttalanden från dig där du talar emot dig själv?
Själv tycker jag att det Gula västarna gör är bra. De fortsätter angripa och får folkets stöd. De får systemet att vackla tack vare...massiva och radikala demonstrationer. Hade de gjort vad du förespråkar - gangstervälde och helt planlöst gå loss med automatkarbiner utan att först ha det folkliga stödet - så hade de misslyckats.
Om man nu kan veta vad du förespråkar längre... Alldeles nyss var du långt inne i j*deh*ran Janouschs arsle. Kanske kan "vi är inga extremister"-folket leda det krig du fantiserar om?
Men du glömmer en sak! Gula västarna har utrett mer på några dagar än vad ni gjort på 30 år!
Inget fel att demonstrera om det bär frukt! Men i ertfall bär det inte frukt med varken flygblad eller demos så jag förstår inte varför ni skall envisas med saker som inte röner framgång!
Det är väll därför ni skall försöka på med poddar! Men inte det heller är någon hit kan jag säga!
Jag har aldrig sagt att ni skall springa runt med vapen men jag är övertygad att skall ni överleva i framtiden så kommer ni behöva! Eller hur har ni tänkt att överleva? Slå ihjäl fienden med era flygblad! .
Skillnaden är att du och Jag tror saker kommer te sig på lite olika sätt och vi har lite olika syn på vilken senarie sverige kommer stås inför! Och det beror på att jag har sett ganska mycket av krig och kriser samt världen jämnför med dig som endast har matat dig med information av folk som aldrig varit med om kriser krig eller världen
Min syn på Sverige är inte invandrare mot svenskar
Min syn på den kris som kommer komma sverige är ett fyrfrontkrig som kommer handla om ett inbördeskrig som kommer ske på 4 fronter!
Svenskar mot invandrare ! Invandrare mot invandrare ,
Extrema islamister mot andra invandrare sunni mot shia ,svenskar och judar.
Och detta har globalisternas icensatt. Jag vet att det finns onda globalistiska krafter i världen där det är judar som sitter och styr med onda agendor!
Men för det betyder inte att alla judar eller människor med en gnutta judisk härkomst är onda här skiljer dig och mej! Och att du tycker så är inte fakta det är för att du blivit hjärntvättad precis som isis medlemmarna tror att alla i väst är onda människor
Senast redigerad av dannerocker 2018-12-09 kl. 13:36.
Senast redigerad av dannerocker 2018-12-09 kl. 13:36.