2009-07-31, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Det finns förklarat varför det inte kan gå till på det viset.

/Micke
Har du tid så länka gärna. Jag orkar inte söka igenom 7 sidor på FB plus SMR:s hemsida.
Citera
2009-07-31, 23:06
Medlem
emdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Ving
Har du tid så länka gärna. Jag orkar inte söka igenom 7 sidor på FB plus SMR:s hemsida.

För då skulle snuten fängsla oskyldiga hit o dit för att få andra att erkänna.
Citera
2009-08-01, 00:06
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Ving
Jag kan erkänna att jag njöt lite när jag läste att rödingen som attackerade SMR blev knivad. What goes around comes around typ.
Men jag gråter ju inte floder av blod för Frost. Han var med i bataljen men är tydligen oskyldig till själva knivandet. Men han vägrar att säga vem det var och den skyldige är för feg för att erkänna. Om SMR nu är en sådan tajt organisation så borde den skyldige stolt erkänna istället för att låta sin "broder" spendera 6 år på kåken.

Du missar ju den grundläggande aspekten. Läs Jotuns inlägg i tråden.

Edit: Är du så lat att du inte orkar stilla din nyfikenhet med så lite arbete får du fortsätta undra.
Citera
2009-08-01, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Du missar ju den grundläggande aspekten. Läs Jotuns inlägg i tråden.

Edit: Är du så lat att du inte orkar stilla din nyfikenhet med så lite arbete får du fortsätta undra.
Men Don.C, Jotuns inlägg ger ändå inget svar på frågan. Det är bara hans paranoia som lyser igenom.
Snart släpper väl någon nyheten att i SMR finns bara fega stackare som inte vågar ta ansvar för sina handlingar. Hade Frost berättat från början vem det var hade man väl inte behövt slänga in någon oskyldig på kåken?

Det verkar fortfarande som om hästarna betar i hagen istället för att stå i stallet.
Citera
2009-08-01, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busett1
Men Don.C, Jotuns inlägg ger ändå inget svar på frågan. Det är bara hans paranoia som lyser igenom.
Snart släpper väl någon nyheten att i SMR finns bara fega stackare som inte vågar ta ansvar för sina handlingar. Hade Frost berättat från början vem det var hade man väl inte behövt slänga in någon oskyldig på kåken?

Det verkar fortfarande som om hästarna betar i hagen istället för att stå i stallet.

Är du på riktigt??
Hade Frost berättat så hade han inte suttit där

Tänk om man fick vara din polare,då hade man varit jävligt stolt kuckelykkyy
Citera
2009-08-01, 10:25
Medlem
enligt min uppfattning jävligt svagt av "kamraten" att inte kliva fram o ta på sig det här.
självklart inte direkt men efter hovrätten borde han verkligen gjort det.
att niklas själv inte pekar ut honom ska han ha all respekt för men personen i fråga skulle definitivt inte stå på min julkortslista framöver så att säga.
Citera
2009-08-01, 14:15
Medlem
Obersturmfuhrers avatar
Öberg och Söderman var på och hetsade om att personen som höll i kniven skulle kontakta polisen och lämna in sig, personen var även beredd att göra det och mådde väldigt dåligt för det som hänt Frost. Dock var det flera personer som satt ner foten däribland Frost själv. Ska den riktiga gärningsmannen lämna in sig varje gång polisen griper fel person behöver polisen i fortsättningen bara gripa någon random aktivist så kan de vara säkra på att lösa fallet utan minsta besvär. I det här fallet är det tings- och hovrättens fel som har dömt utan bevis och huvudvittnets fel som har ljugit. Oavsett vem som höll i kniven aggerade han i försvar och ingen av aktivisterna som gjorde bra ifrån sig den dagen har något att må dåligt över.
Citera
2009-08-01, 15:55
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne1357
enligt min uppfattning jävligt svagt av "kamraten" att inte kliva fram o ta på sig det här.
självklart inte direkt men efter hovrätten borde han verkligen gjort det.
att niklas själv inte pekar ut honom ska han ha all respekt för men personen i fråga skulle definitivt inte stå på min julkortslista framöver så att säga.
Du står fan inte på min julkortslista heller din golvän
Citera
2009-08-01, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
Du står fan inte på min julkortslista heller din golvän

o vart uppmanade jag till golning nånstans då ditt jävla pucko??
skrev att det var svagt av kamraten att inte ta på sig knivskärningen efter hovrätten (vilket uppenbarligen även smr-ledningen höll med om) men tydligen var ju niklas med på att han inte skulle göra det o då är ju allt grönt.
Citera
2009-08-01, 19:17
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne1357
o vart uppmanade jag till golning nånstans då ditt jävla pucko??
skrev att det var svagt av kamraten att inte ta på sig knivskärningen efter hovrätten (vilket uppenbarligen även smr-ledningen höll med om) men tydligen var ju niklas med på att han inte skulle göra det o då är ju allt grönt.
så om niklas sagt att de var ok så skulle han gått till snuten och golat ner sig själv? din dumma jävel
Citera
2009-08-01, 19:22
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
så om niklas sagt att de var ok så skulle han gått till snuten och golat ner sig själv? din dumma jävel

jag hade iaf inte kunnat leva med att döda en människa och sen låta min polare sitta 5 år medans jag var ute i friheten.

Edit: skulle du?
Citera
2009-08-01, 19:27
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gobbegrogg
jag hade iaf inte kunnat leva med att döda en människa och sen låta min polare sitta 5 år medans jag var ute i friheten.

Edit: skulle du?
utan problem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in