Citat:
Ursprungligen postat av CarltonKody
Alltså alla dom här svenskarna som gladeligen skulle ställa sig på nazisternas sida, du pratar rätt ofta om dom. Var hittar du dom? Är det medlemmarna i ditt wow guild eller har du fantiserat fram dom? Jag har aldrig träffat en vanlig människa utanför politiken som höjt sin röst till försvar för nazister.
Sen har du rätt i att nazisterna inte har blod och våld som politisk program. Dom har ö h t inget politiskt program. Vilket gör att det enda dom utför som ger massmedial uppmärksamhet är krogfighter och kvinnomisshandel som i fallet Jotun.
När du nu här i din vanliga kloakstil sitter och pratar skit om Jotun/Wenell tycker jag faktiskt att du bör upprepa den lögnen om "kvinnomisshandel" i hans ansikte - om du inte förmår det betraktar jag dig som en katarrfitta med skrivklåda.
Folk är vanligtvis helt indoktrinerade av överhet och media vad gäller "nazism", det liknar på ett tragikomiskt sätt den imaginära demonisering överhet och prästerskap fantiserade ihop om "Satan" för att kunna "hitta" häxor och djävulsdyrkare. Men om du inbillar dig att en frisk norrländsk människa, eller någon etnisk svensk, uppskattar synen av hur en anarkokommunistpöbel där diverse bruna och svarta grimaserande främlingar
"piffar upp" batikhäxefronten anfaller en liten skara svenska gossar har du mycket fel. Jag kan vara kritisk mot SMR eller andra "nationella" rörelser, men när saken gäller kommer jag förstås att försvara deras rätt att finnas till och ha de åsikter de vill. Liksom jag försvarar exempelvis marxisters och muslimers rätt att formulera sina tankar i form av böcker, tidningar, offentliga manifestationer.
Dessutom är jag en människa av den typ som inte apatiskt skulle acceptera
grova misshandelsfall eller lynchningsförsök om jag råkar passera förbi - samma instinkt som fått mig att mycket handgripligt och effektivt avbryta hundslagsmål några gånger skulle, trots att jag inte direkt är någon "människovän", sannolikt ingripa om jag såg någon hatisk pöbel överväldiga ett fåtal av mina folkfränder. Och rasinstinkten lever och frodas, tro mig.