2017-12-08, 15:20
Medlem
Daniel501s avatar
https://www.nordfront.se/dna-foretag-forfalskar-resultat.smr

Otroligt viktigt ämne i hur Juden arbetar, i USA kallar de detta för att "gaslighta" som med exempel såsom "Vita Europeèr har ingen historia annan än Slaveri och Förintelsen" "Negrer byggde Egyptiska imperiet" "Sverige har ingen Historia" "Vita män gillar inte negrer för de har större penis".

Här kan folk utan inblick se, svart på vitt, med källor och fakta hur Juden förvränger sanningen till deras fördel, Sverige hade som alla vet ingen invandring från utanför Europa förens på 60-talet så 99.8% av alla purblods Svenskar är 100% Europeisk fenotyp, men Juden vill att ni ska tro att ni har lite negerblod, Judeblod eller som myten i USA råder "10% Cheeroke/valfri indianstam" för att man ska känna mindre lojalitet mot sitt eget blod.

Hur förklarar Judarna "Dofterna" "Herkulesbig" "Vänlige Viktor" etc detta?
Citera
2017-12-08, 16:33
Medlem
WolframTungstens avatar
Jag har inget att erbjuda Motståndsrörelsen, men jag önskar dem allt gott. Man skulle ju kunna bli ekonomisk stödmedlem, eller vad det nu heter. Jag är ingen vän av datorer, så går det bra att skicka en slant i ett vanligt brev?
Citera
2017-12-08, 16:39
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolframTungsten
Jag har inget att erbjuda Motståndsrörelsen, men jag önskar dem allt gott. Man skulle ju kunna bli ekonomisk stödmedlem, eller vad det nu heter. Jag är ingen vän av datorer, så går det bra att skicka en slant i ett vanligt brev?
Ja det går bra.
https://www.nordfront.se/kontantdonation-sida
Citera
2017-12-08, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anoon
Hade de med sina polare från det kriminella invandrargänget "Loyal to familia"?

https://twitter.com/Researchgruppen/status/935606952343818241

(Jag tar avstånd från Researchgruppen)

Folket från Landskrona som skryter att de är med i LTF, hur funkar det med NMR då LTF är ett musse gäng med en massa skäggbarn?

Ted ser i och för sig ut som en sandneger så han passar in, hur ska fege Danny klara gäng livet som blatte igen?
Citera
2017-12-08, 17:58
Medlem
Finns det en lista på vilka städer NMR eller liknande kommer befinna sig i? Vill veta när dom kommer till min stad. Har hittat att dom har vart här, fast jag visste inte om det.
Citera
2017-12-08, 18:55
Medlem
Jag kollade på NRK's dokumenter om NMR., helt ok.
Jag tycker att NMR borde göra en egen dokumentär om sig själva. Visa klipp och korta sekvenser ifrån de bästa talarna ifrån de senaste demonstrationerna.
Visa polisens våld, men också hur "vi" slåss tillbaka och skyddar "oss".
Ta upp hur media proppagerade innför Göteborg och hur de kränker befolkningens yttrande och demonstrationsrättigheter.
Citera
2017-12-08, 19:01
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
https://www.nordfront.se/dna-foretag-forfalskar-resultat.smr

Otroligt viktigt ämne i hur Juden arbetar, i USA kallar de detta för att "gaslighta" som med exempel såsom "Vita Europeèr har ingen historia annan än Slaveri och Förintelsen" "Negrer byggde Egyptiska imperiet" "Sverige har ingen Historia" "Vita män gillar inte negrer för de har större penis".

Här kan folk utan inblick se, svart på vitt, med källor och fakta hur Juden förvränger sanningen till deras fördel, Sverige hade som alla vet ingen invandring från utanför Europa förens på 60-talet så 99.8% av alla purblods Svenskar är 100% Europeisk fenotyp, men Juden vill att ni ska tro att ni har lite negerblod, Judeblod eller som myten i USA råder "10% Cheeroke/valfri indianstam" för att man ska känna mindre lojalitet mot sitt eget blod.

Hur förklarar Judarna "Dofterna" "Herkulesbig" "Vänlige Viktor" etc detta?

Att när folk får dåligt samvete så blir de dumma i huvudet. Skamligt det där. Vi behöver verkligen inte be om ursäkt för slaveri, ja det är dumt med slaveri. Men vi "vita" var varken först eller sist med det.

Och jag är fortfarande inte jude.
Citera
2017-12-09, 05:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ca 1500 fördelat på hela norden. En piss i havet.

Det vet du inget om. Jag är inte medlem men jag och de flesta i min bekantskapskrets sympatiserar med NMR.

Det är ju förstås för att vi ser samhället barka åt helvete.

Överallt där svartmuskiga muhammedamer är i numerärt överläge, där försöker de dominera över "otrogna" som du.

Fan att det ska ta så lång tid för folk att fatta det.
Citera
2017-12-09, 13:17
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Det vet du inget om. Jag är inte medlem men jag och de flesta i min bekantskapskrets sympatiserar med NMR.

Det är ju förstås för att vi ser samhället barka åt helvete.

Överallt där svartmuskiga muhammedamer är i numerärt överläge, där försöker de dominera över "otrogna" som du.

Fan att det ska ta så lång tid för folk att fatta det.

Fullständigt ointressant om du och dina vänner sitter och håller tummarna för NMR på era pojkrum, det hjälper inte dem på något sätt. Gå med eller skänk åtminstone nån hundring varje månad, men framförallt: våga rösta NMR 2018. Fegar du och väljer SD så är din "sympati" inte värd någonting.

Tror att min gissning på ca 1500 medlemmar i norden är ganska bra, kanske är de något färre.
Citera
2017-12-09, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dd105
Finns det en lista på vilka städer NMR eller liknande kommer befinna sig i? Vill veta när dom kommer till min stad. Har hittat att dom har vart här, fast jag visste inte om det.

Jag gör en bump på denna fråga. Vet ni om det finns en lista, eller rutin dom går efter? Skulle vilja se dom i "action".
Citera
2017-12-09, 13:38
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dd105
Jag gör en bump på denna fråga. Vet ni om det finns en lista, eller rutin dom går efter? Skulle vilja se dom i "action".

Tror inte de går ut med det förrän de är på plats i staden de besöker. Om de går ut med det innan så kommer tjejer med limegröntrosahår och näsring att stå och skrika de uttjatade gamla ramsorna.
Citera
2017-12-10, 14:20
Medlem
NorthernAngels avatar
En norsk dokumentär om NMR, jag vet inte om någon redan länkat till den.

https://www.youtube.com/watch?v=vaIKbCO2o7A
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in