Citat:
Ursprungligen postat av
Don.C
Om det nu faller sig så att man anser att dessa snart 1000 medlemmar som DfS snart ansamlat inte är önskvärda eller ens potentiellt skulle kunna tänka sig att bli en del av NMR är det mycket besynnerligt att man är så upprörda. Dessutom går ett sådant påstående rakt emot vad Lindberg sa i Radio Nordfront där han just tog upp det negativa i att en annan organisation samlar på sig pengar och medlemmar som istället kunde tillföras NMR.
Jag tror dock det finns folk för båda organisationerna och på sikt tror jag nog det kommer bli vänskapligt.
Dessa 1000 medlemmar är önskvärda i Nordiska Motståndsrörelsen, men som herr Lindberg också påpekade så tas fokus och resurser från dessa medlemmar och läggs på ett projekt som rent ut sagt inte kan göra något för vårt folk, det är inte i tiden att börja med intressegrupperingar för Svenskar när vårt folk blir färre och färre för vart år som går.
De flesta av dessa medlemmar är, tror jag, av sorten som tror att detta problem kan fortfarande lösas på en demokratisk väg, det kommer ta tid för dessa att förstå att vi, vi vita, kan inte vinna på "deras" spel och med "deras" regler.
Jag är relativt säker att herr Lindberg och ledningens "upprördhet" angående DFS snarare riktas mot ledningen än medlemmarna, som Nordiska Motståndsrörelsens kritik mot Sverige Demokraterna, vad ledningen vill är en helt annan sak än medlemmarna, men både SD's och DFS ledning säljer drömmar.