Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Jag är fullt nöjd med min situation.
Vad har Haskå för rang ? Och vad har jag för rang, bara så vi är på det klara.
/Micke
Han verkar ju uppenbarligen ha högre "rang" då han är en frekvent skrivare på hemsidan, och blivit tillsagd att skriva några publika tal. Om man tar en snabb titt vilka det är som dominerar i artiklarna så är det ju haskå och pastorn själv, med undantag för lunds små tragiska inhopp. Så att folk med den fasta ideologiska grunden är de som får skriva verkar ju relativt uppenbart, eller har jag fel? (dock lite tveksam gentemot haskå då han har en gedigen bakrgund som studsboll)
Om vi däremot ska ta en titt på din "rang" så verkar den mer eller mindre vara att kriga i den stora cyber-rymden från norrland. För tidningsförsäljningar och dylikt verkar det ju inte vara nått av däruppe. Kamprapporterna lyser med sin frånvaro, om man ska utgå från er sidan som faktiskt agerar som en kvasi-nyhetsida. Du kvittrar ju ofta glatt om att du är "gatuaktivist" och då vill man gärna se lite bevis på det. Du är ju så frisk på att poängtera att du inte är anonym här så då borde det väl inte heller vara nån pärs att slänga upp lite bevis på politiskt arbete (som inte kompromissar er "kamp")
Så därför reducerar jag härmed dig till internetkrigare, och kom inte med nån fånig ursäkt om att du är för slö för att publicera rapporter på sidan, för det håller inte för fem öre.