Citat:
Ursprungligen postat av busett1
En organisation är en synonym till förening, vad du har för problem med svenska språket vet jag inte men eftersom organisation även har instution som synonym kanske det säger något om var du hålls på dagarna.
Har du bevis för det, för att använda ett nationalsocialistiskt uttryck. Jodå, jag sliter på. Jag betalar säkert mer i skatt än vad du har i a-kassa/socbidrag.
Så det är okej att som nationalsocialist ha kapitalistiska förtecken? Trodde man skulle leva som man lärde.
Du blir patetisk när du får slut på svaren, Micke.
Trams, men ack så underhållande.
En organisation är helt enkelt ett verktyg för vilket man bedriver en verksamhet av valfritt slag. Ex. Företag, förening, etc etc...
Om jag har bevis för det att de förvärvsarbetar, kontakta närmaste UC och kolla.
Kapitalistiska förtecken? Nu tror jag nog att du misstolkat ideologin kapitalism.
Nej, men du börjar få slut på frågor busett1, för nu är det mest skit som kommer i form av inlägg från din sida.
/Micke