2009-03-31, 22:29
  #1201
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarltonKody
Sen huruvida jag skulle va ett skuggkonto till buset1 eller nära kamrat ska du skita i. Eller kan du ge några motiv till att jag skulle utveckla ett sådant resonemang för dig?

Oj, där trampade jag på en öm tå

Men oroa dig inte. Vem du är eller inte är samt dina ev vänskapsband till andra provokatörer bekommer mig inte nämnvärt. Att man drar den slutsatsen är, med tanke på likheten i era inlägg, dock inte så konstigt.
Citera
2009-03-31, 22:41
  #1202
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busett1
En organisation är en synonym till förening, vad du har för problem med svenska språket vet jag inte men eftersom organisation även har instution som synonym kanske det säger något om var du hålls på dagarna.


Har du bevis för det, för att använda ett nationalsocialistiskt uttryck. Jodå, jag sliter på. Jag betalar säkert mer i skatt än vad du har i a-kassa/socbidrag.


Så det är okej att som nationalsocialist ha kapitalistiska förtecken? Trodde man skulle leva som man lärde.


Du blir patetisk när du får slut på svaren, Micke.
Trams, men ack så underhållande.

En organisation är helt enkelt ett verktyg för vilket man bedriver en verksamhet av valfritt slag. Ex. Företag, förening, etc etc...

Om jag har bevis för det att de förvärvsarbetar, kontakta närmaste UC och kolla.

Kapitalistiska förtecken? Nu tror jag nog att du misstolkat ideologin kapitalism.

Nej, men du börjar få slut på frågor busett1, för nu är det mest skit som kommer i form av inlägg från din sida.

/Micke
Citera
2009-03-31, 22:57
  #1203
Medlem
Kadeks avatar
Vad är rätt ras? Får man vara balt/finne/slav/sydeurope(italienare/spanjor/fransos och vara med i SMR?
Citera
2009-03-31, 23:14
  #1204
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadek
Vad är rätt ras? Får man vara balt/finne/slav/sydeurope(italienare/spanjor/fransos och vara med i SMR?

Har inte det besvarats redan?

http://www.patriot.nu/artikel.asp?artikelID=1086
Citera
2009-03-31, 23:14
  #1205
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadek
Vad är rätt ras? Får man vara balt/finne/slav/sydeurope(italienare/spanjor/fransos och vara med i SMR?
Det finns en "röd tråd" genom Europa som visar rätt etniskt ursprung för att klassas som vit, finns en tråd om det här på forumet. Sök på röd tråd och inlägg av ikh så borde du få fram den.

/Micke
Citera
2009-03-31, 23:18
  #1206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Oj, där trampade jag på en öm tå

Men oroa dig inte. Vem du är eller inte är samt dina ev vänskapsband till andra provokatörer bekommer mig inte nämnvärt. Att man drar den slutsatsen är, med tanke på likheten i era inlägg, dock inte så konstigt.

Öm tå? Jag ställde en motfråga utifrån din fråga. Något som du undvek på ett slingrande vis.

Du trodde alltså detta för att du anser att jag har samma åsikter som buset1. Med din logik så sklle det bara finnas en nationalsocialist med ett antal olika skuggkonton här på FL
Citera
2009-03-31, 23:18
  #1207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
*
Har en fråga till dig. Är du nära bekant till busett1?

Skulle jag välja att bli nära bekant med någon här så skulle jag hellre välja CarltonKody istället för dig.

Huruvida jag är bekant med någon här kan du skita i, jag kan dock garantera dig att jag definitivt inte är det med någon på det här underforumet.
Citera
2009-03-31, 23:24
  #1208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Trams, men ack så underhållande.

En organisation är helt enkelt ett verktyg för vilket man bedriver en verksamhet av valfritt slag. Ex. Företag, förening, etc etc...

Om jag har bevis för det att de förvärvsarbetar, kontakta närmaste UC och kolla.

Kapitalistiska förtecken? Nu tror jag nog att du misstolkat ideologin kapitalism.

Nej, men du börjar få slut på frågor busett1, för nu är det mest skit som kommer i form av inlägg från din sida.

/Micke

Det märks att du inte gick klart svenskan på Komvux, Micke. Du är så underhållande att jag gråter av skratt.

Varför skulle en kontroll med UC tala om att de är förvärvsarbetande just nu? Det är ingen uppgift för UC, dock håller de reda på taxerad förvärvsinkomst, men det är inte det samma som att de förvärvsarbetar nu.

Är det inte kapitalism att Söderman tjänar pengar på sin bok? Borde inte intäckterna gå till Rörelsen?
Citera
2009-04-01, 00:28
  #1209
Medlem
Framtiden verkar ljus för SMR. Nu får de stöd från ingen mindre än Ingvar Kamprad!

http://patriot.nu/artikel.asp?artikelID=1271
Citat:
Men som sagt nu är jag 83 år och jag tänker inte gå ur tiden som en
förrädare som struntade i mitt folk och bara kortsiktigt tjänade
pengar på Sveriges undergång, från och med nu skall jag stolt vara
ärlig med vad jag tycker.
Jag har under en tid studerat Svenska motståndsrörelsens olika
skriftliga alster både på internet och även i ert magasin. Jag tror
verkligen att ni kommer att betyda mycket för Sveriges framtid. Det
kommer dock att kräva stora resurser och mycket mod. Det senare
verkar ni ha, sämre verkar era ekonomiska resurser vara. Jag har
därför beslutat följande: jag skall hjälpa er i kampen!
Jag har bildat en stiftelse som heter ”Min Kamprad” som helt kommer
att kontrolleras av Svenska motståndsrörelsen, mina jurister har
redan varit i kontakt med er i detta ärende. Jag skall bara vara med
i styrelsen för att få insyn och komma med goda råd.
Till att börja med skall denna stiftelse ha ekonomiskt ansvar för
IKEA i Kungens kurva i Stockholm men på sikt skall vi flytta över
fler varuhus till den nya stiftelsen.
Citera
2009-04-01, 00:29
  #1210
Medlem
sidyss avatar
Jag råkade glida in på SMR's hemsida, där det publicerats ett brev från Ingvar kamprad. Det hela var mycket intressant och och enormt oväntat, i alla fall för mig. Det verkar hur som helst som att SMR kommer få en rejäl budget.

om någon vet mer om detta så skulle jag vara mycket tacksam för information.
__________________
Senast redigerad av sidys 2009-04-01 kl. 00:42.
Citera
2009-04-01, 00:33
  #1211
Medlem
BaldiNs avatar
Ni har inte tänkt på vad det är för datum idag?
Citera
2009-04-01, 00:35
  #1212
Medlem
sidyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaldiN
Ni har inte tänkt på vad det är för datum idag?
herregud... fan vad korkad jag är

Edit: tyckte att det verkade lite väl, men det är inte dåligt att bli blåst 20 minuter in på dagen.
__________________
Senast redigerad av sidys 2009-04-01 kl. 00:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in