• 2
  • 3
2008-01-16, 18:07
Medlem
R.Rs avatar
Sluta tjafsa nu boys, de är ju ingen stor grej. Dom som vill snusa Catch gör naturligtvis det, och de som anser det omanligt får naturligtvis tycka det, var och en på sitt håll.
Citera
2008-01-16, 18:23
Medlem
__carls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Killar som snusar catch borde inte snusa.

Killar som snusar portion ska fan inte snusa
Citera
2008-01-16, 18:49
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Sluta tjafsa nu boys, de är ju ingen stor grej. Dom som vill snusa Catch gör naturligtvis det, och de som anser det omanligt får naturligtvis tycka det, var och en på sitt håll.

Tack, jag har aldrig krävt att folk ska sluta med catch, (förutom killar ), eller sagt att de är korkade, däremot blev det ett jävla liv när jag sa att det var omanligt.
Citera
2008-01-20, 16:08
Medlem
Ralledenfetes avatar
Citat:
Killar som snusar catch borde inte snusa.

Give me five på den!
Citera
2008-03-13, 18:04
Medlem
KapitalKamelens avatar
Jag har börjat snusa nu och jag vill inte ha snus rinnandes ner i käften som smakar skit, därför börjar jag med Catch, får se vad jag till slut fastnar för.
Hävda sig däremot, tycker nog många är omanligt.
Citera
2008-03-13, 19:52
Medlem
DeadBorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __carl
Killar som snusar portion ska fan inte snusa

Haha, Fy fan vad macho du verkar vara. Antar att du är en såndär häfftig kille som mökar upp en halv dosa under läppen varje gång du ska ta dig en prilla?
Citera
2008-03-13, 21:47
Medlem
Citat:
Vadå? Är man bara ute efter nikotinet och smaken kan man lika gärna tugga nickotuggummi?
Det du säger är som att säga att en Menthol-rökare istället skulle börja tugga Firebreak-nikotintuggumin. Tuggummin och snus är inte riktigt samma sak direkt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in