2008-01-15, 00:45
Medlem
dagiss avatar
Utan att göra några speciella eftersökningar, kolla på den här filmen från början till slut utan att spola.

http://www.stage6.com/user/Test_Phase/video/1501142/lake-county

Kanske är många som redan har sett den, eftersom att den är från 98. Men var första gången jag stötte på den i alla fall. Skön rulle
Citera
2008-01-15, 01:02
Medlem
dagiss avatar
oj den här kanske skulle vara i ufo-film tråden
Citera
2008-01-15, 01:55
Medlem
k-nytts avatar
nej fasen, med den där texten i början vågar jag ju inte titta. Blir man "överaskad" när ufo biten kommer in?
Citera
2008-01-15, 02:17
Medlem
dagiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k-nytt
nej fasen, med den där texten i början vågar jag ju inte titta. Blir man "överaskad" när ufo biten kommer in?

nej inte direkt överaskad. Men jag sitter nu själv på mitt rum och har lite kalla kårar och vågar inte riktigt släcka lyset och gå till sängs. Men det ändå en rolig upplevelse att bli lite skrämd.

Nu kommer säkert jätte häftiga personer skratta ut min lätt skrämda hjärna.
Citera
2008-01-15, 02:20
Medlem
k-nytts avatar
Okej kollat ungefär hälften och lagom creepy är det ju men knappast äkta. Det märks att personerna spelar, om den hade varit äkta hade den förmodligen varit fylld av mer långsökt skitsnack och otydliga sekvenser.
Citera
2008-01-15, 02:28
Medlem
dagiss avatar
ja visst är dom skådespelare. Men den funkar ändå bra och man blir riktigt uppskrämd.
Citera
2008-01-15, 02:49
Medlem
Cryxs avatar
Känner igen den. Det är just sånt här som inte borde få finnas, de får ju lägga ner o fejka saker. Men det var en jävla cool film , har sett typ 20% nu.
Citera
2008-01-15, 04:49
Medlem
Cryxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryx
Känner igen den. Det är just sånt här som inte borde få finnas, de får ju lägga ner o fejka saker. Men det var en jävla cool film , har sett typ 20% nu.

Sådär har sett den nu, men jag fattar typ ingenting. Först ska filmen vara en påhittad film, att man t.ex. ska ringa in om man känner igen nån av de inblandade. Men sen står det ju Director och vilka skådespelare det va. Är det bara nån slags Blair Witch Project-grejs? Utan kommentarer då.

Den var i alla fall välgjord, blev fan mer skrämd av denna än Signs . Men det är nog för att den är filmad från ett verklighetsperspektiv. Men hur fixa de så t.ex. mixern gick igång av sig själv, märkte inget speciellt klipp. Och sköt de med haglet på riktigt? Störde mig som fan på den där jävla fyllekärringen, och den där äckliga ungjäveln som tänker spela piano eller kort hela tiden. Fatta att en person har dött din snorunge.

Äh, glöm allt ovan: http://www.imdb.com/title/tt0142074/

Här är en ungefär likadan fast den handlar om spöken:

http://www.stage6.com/user/acefxbud/video/1887267/ghost-watch-film
Senast redigerad av Cryx 2008-01-15 kl. 05:05.
Citera
2008-01-15, 17:23
Medlem
dagiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryx
Sådär har sett den nu, men jag fattar typ ingenting. Först ska filmen vara en påhittad film, att man t.ex. ska ringa in om man känner igen nån av de inblandade. Men sen står det ju Director och vilka skådespelare det va. Är det bara nån slags Blair Witch Project-grejs? Utan kommentarer då.

Den var i alla fall välgjord, blev fan mer skrämd av denna än Signs . Men det är nog för att den är filmad från ett verklighetsperspektiv. Men hur fixa de så t.ex. mixern gick igång av sig själv, märkte inget speciellt klipp. Och sköt de med haglet på riktigt? Störde mig som fan på den där jävla fyllekärringen, och den där äckliga ungjäveln som tänker spela piano eller kort hela tiden. Fatta att en person har dött din snorunge.

Äh, glöm allt ovan: http://www.imdb.com/title/tt0142074/

Här är en ungefär likadan fast den handlar om spöken:

http://www.stage6.com/user/acefxbud/video/1887267/ghost-watch-film

Det ska väl vara som så att man ska tro att det är på rikitigt in i det sista, sen avslöjar dom det på slutet med riktiga namn och så.

Jag tror att ungen blir kontrolerad av utomjordingarna. När ingen ser så gömmer hon patronerna så att dom inte kan skjuta någon mer och i slutet så följer hon med dom ut som hon är en av flocken liksom.

Fast fylle kärringen är irriterande och inte särskild verklighetstrogen.
Men jag blir imponerad av ungens skådespelar insatser.
Citera
2008-01-15, 22:21
Medlem
Panzerbat.s avatar
Fan, efter ca 50% så slynar det till sig här. Ljudet hamnar före bilden, dvs man hör vad det säger kanske en fem sekunder innan de rör på läpparna. Men så långt jag såg så var det en intresant film, fake or not.
Citera
2008-01-15, 23:57
Medlem
Syns tydligt att dom är skådespelare, men det är inte mindre underhållande för det
Citera
2008-01-16, 12:03
Medlem
Den var väl spännande gjord, men fejk är den, Den har t.o.m credits. Lite för positiv attityd i familjen, typ som i serien sjunde himmeln med Jessica Biel.
Man märker tydligt av ett manus i början av filmen, Men bra gjord ändå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in