2008-01-15, 00:08
Medlem
Hej!

Vill mest diskutera och se möjligheter om en hemsida som jag är förbannad på. Kan tänka mig att det är svårt att få sympati från folk på ett forum men det är så att jag har en flickvän som har svår anorexi och konstant är inne på en hemsida för andra anorektiska personer, huvudsakligen tjejer och fortsätter att mata sitt problem och har hemsidan som ett psykiskt support.

http://anamia.mylava.net/

Skapa ett konto snabbt och ta en titt omkring på users så kommer ni förstå lite grann vad jag pratar om.

Undrar om det finns någonstans man kan anmäla en sån här sida för granskning till någon i position att stänga ner den. Har tipsat kalla fakta och uppdrag granskning men det verkar inte ha gått nått vidare.

Det kanske finns någon person här med kunskaper nog att kunna förstöra lite eller vad fan som helst på den. Är så jävla förbannad att denna sidan finns uppe.

Dra gärna iväg ett PM eller annat om någon vill prata mer på msn.

Keeps it reals.
Citera
2008-01-15, 00:44
Medlem
Infinitums avatar
Det finns sätt att ta ner sidan men jag tror inte någon här kommer att ställa upp på det men jag är dock inte säker . Jag förstår vad du känner och självklart vill man ta ner sånna här idiotsidor men att be medlemmarna här på forumet att ställa upp är nog inte så smart. Vad jag har märkt så är det seriösa människor här på forumet så, mitt förslag är väl att du fortsätter att kämpa på genom att kontakta olika sånna här "Kalla Fakta" och "Uppdrag granskning."'

Men, det finns kanske nån ängel här som kan hjälpa dig
Senast redigerad av Infinitum 2008-01-15 kl. 00:48.
Citera
2008-01-15, 01:02
Medlem
näe jag kännde också att det är väll lite desperat att fråga här om råd men yea well, sån är situationen. Har ingen aning vad jag kan göra vill bara förstöra den jävla hemsidan och åka hem och klappa till hon som har gjort den.
Citera
2008-01-15, 01:05
Medlem
.Katlas avatar
Citat:
vet inte vad det är för fel på mig.. jag kan helt enkelt inte få upp maten. det går inte och har aldrig gått. kan stå och gräva med fingrarna långt ner i halsen hur länge som helst, men allt som händer är att jag får kväljningar, inget kommer upp liksom.
är det något som alla egentligen kan, är det bara jag som gör fel? finns det något som gör det lättare att spy?

WTF? Vet inte om jag ska skratta eller kräkas (pun intended). En liten mjuk del inom mig tycker synd om dom - men allvarligt talat, är man så felfuntad så förtjänar man fan att dö av spårsjukdomar.
Citera
2008-01-15, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Katla
WTF? Vet inte om jag ska skratta eller kräkas (pun intended). En liten mjuk del inom mig tycker synd om dom - men allvarligt talat, är man så felfuntad så förtjänar man fan att dö av spårsjukdomar.

näe jag vet jag mår mest illa när jag ser alla jävla idioter som slänger bort sitt liv på en sån här grej. Men efter långa samtal med min flickvän har jag förstått att vissa blir jävligt invirade i hela matgrejen, glömmer av att njuta försöka njuta av livet, psykiskt sjuka for real.
Citera
2008-01-15, 01:19
Medlem
.Katlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rao
näe jag vet jag mår mest illa när jag ser alla jävla idioter som slänger bort sitt liv på en sån här grej. Men efter långa samtal med min flickvän har jag förstått att vissa blir jävligt invirade i hela matgrejen, glömmer av att njuta försöka njuta av livet, psykiskt sjuka for real.

Äh, alla är väl psyksjuka egentligen. Handlar väl i grund och botten om uppskattning? Det känns som om det är typ samma mekanismer som ligger bakom 14-åriga tjejer som skär sig i armarna.. Sorry, men jag har svårt att tycka synd om sånna här människor.

Nu blev det visst lite OT här - vi får nog släppa den här delen av diskussionen..
Citera
2008-01-15, 01:21
Medlem
BBMBBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinitum
Det finns sätt att ta ner sidan men jag tror inte någon här kommer att ställa upp på det men jag är dock inte säker . Jag förstår vad du känner och självklart vill man ta ner sånna här idiotsidor men att be medlemmarna här på forumet att ställa upp är nog inte så smart. Vad jag har märkt så är det seriösa människor här på forumet så, mitt förslag är väl att du fortsätter att kämpa på genom att kontakta olika sånna här "Kalla Fakta" och "Uppdrag granskning."'

Hahaha dom här seriösa människorna har jag aldrig sätt röken av här på FB. i vilken del hittar man dom? Men jag tror ändå du får svårt att hitta någon som ställer upp och släcker sidan åt dig
Citera
2008-01-15, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Katla
Äh, alla är väl psyksjuka egentligen. Handlar väl i grund och botten om uppskattning? Det känns som om det är typ samma mekanismer som ligger bakom 14-åriga tjejer som skär sig i armarna.. Sorry, men jag har svårt att tycka synd om sånna här människor.

Nu blev det visst lite OT här - vi får nog släppa den här delen av diskussionen..

hehe problemet är väll längst in kass självförtroende kan jag tänka mig. Mynnar väll ut i olika lika jävla idiotiska sätt att hantera det på, men yea, OT var det ja.
Citera
2008-01-15, 18:55
Medlem
junks avatar
spelar ju ingen roll om du lyckas stänga site den är ju inte olaglig så den poppar säkert upp igen.

dock skulle du kunna testa med dom som hostar sidan i ett bra mail kanske dom orkar bry sig.
http://www.jinity.com/contact-us.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in