2008-01-14, 20:17
Medlem
Midsummers avatar
Tjena mors alla fruntimmer

Jag har Vista 64bitars på datorn, och nu har jag köt ett par AKG lurar och ett externt ljudkort, Jamlab!

Problemet är då att det inte verkar finnas drivrutiner för ljudkortet till mitt vista 64! Finns det drivrutiner nånstans på nätet som jag kan ha missat? om inte, jag kan ju knappast skicka tillbaka det till thomann pga det? och förövrigt så känns det verkligen inte som ett alternativ, vill få det att funka!

Citera
2008-01-14, 20:50
Medlem
DeGes avatar
Kan inte hjälpa dig med mer än att det hos m-audio står att det är på gång.
Citera
2008-01-14, 20:52
Medlem
Midsummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeGe
Kan inte hjälpa dig med mer än att det hos m-audio står att det är på gång.

Okey, vart på hemsidan hittar du detta? det står ingen info om när? Bra att det är på G i alla fall, frågan är bara hur länge man orkar vänta..
Citera
2008-01-14, 21:06
Medlem
DeGes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsummer
Okey, vart på hemsidan hittar du detta? det står ingen info om när? Bra att det är på G i alla fall, frågan är bara hur länge man orkar vänta..

http://www.m-audio.ca/index.php?do=support.faq&ID=2b9102ba8e228823582720 fb3beba029

Under tabellen med alla produkter.

Citat:
At this time, no M-Audio devices or divers are supported under Windows Vista 64-bit. Due to the nature of software and driver development, we are not able to provide exact dates for when specific drivers will become available—but please rest assured that supporting Vista is a top priority for us
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in