2009-01-25, 19:05
  #1165
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tightflesk
2pers 30mg nasalt utan sitter. Hyfsat erfarna trippar. Dålig ide? är mindfucket för stort för att man ska våga vara utan nån sitter?

Inte mycket mindfuck alls. Just det som gör 2C-B så speciellt. Det är väldigt vissuelt men det enda jag tycker det gör med huvudet är att humöret får en rejäl sväng uppåt och man blir pigg..
Så sitter behövs nog verkligen inte skulle jag påstå..
Citera
2009-01-25, 19:11
  #1166
Medlem
TheDeepSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tightflesk
2pers 30mg nasalt utan sitter. Hyfsat erfarna trippar. Dålig ide? är mindfucket för stort för att man ska våga vara utan nån sitter?

Det är nog lugnt. Har bara trippat med sitter en gång och det var första gången. Tycker det känns säkrare när alla är på samma nivå och ingen är "utanför" ens värld. Men som sagt så ska det nog gå finfint.
Lycka till!
Citera
2009-01-25, 19:22
  #1167
Medlem
Tightflesks avatar
Ah gött tack för svar. Om jag beställde från dom glada i torsdags, är det stor chans att det kommer på måndag? borr i norra svergie
Citera
2009-01-25, 19:27
  #1168
Medlem
in_colds avatar
är det farligt att kombinera 2c-b med tramadol och oxascand?
Citera
2009-01-25, 20:29
  #1169
Medlem
Illuzionzs avatar
Om jag tog en stor dos svamp igår, måste jag vänta en vecka med att ta 2c-b eller går det bra typ onsdag torsdag?
Citera
2009-01-25, 20:48
  #1170
Medlem
tefatspupillers avatar
Vad ska jag göra för att få tillgång till "de gladas" hemsida?
Citera
2009-01-25, 20:51
  #1171
Medlem
TheDeepSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tefatspupiller
Vad ska jag göra för att få tillgång till "de gladas" hemsida?

+1.

Är nyfiken.
Citera
2009-01-25, 21:20
  #1172
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tefatspupiller
Vad ska jag göra för att få tillgång till "de gladas" hemsida?

PMa "någon" och be riktigt riktigt snällt :-)
Citera
2009-01-25, 21:29
  #1173
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tightflesk
Ah gött tack för svar. Om jag beställde från dom glada i torsdags, är det stor chans att det kommer på måndag? borr i norra svergie
Ingen som har nån aning?
Citera
2009-01-25, 21:31
  #1174
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tightflesk
Ingen som har nån aning?

Stoppades det i lådan innan helgen kommer det nog fram imorgon.
Citera
2009-01-25, 22:11
  #1175
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
Stoppades det i lådan innan helgen kommer det nog fram imorgon.
Bra =)
Citera
2009-01-25, 23:21
  #1176
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tightflesk
Ah gött tack för svar. Om jag beställde från dom glada i torsdags, är det stor chans att det kommer på måndag? borr i norra svergie

Jag fick mitt paket två dagar efter jag beställde Inrikes brev inom Sverige ska ta en dag. Så du får det nog på måndag eller på sin höjd tisdag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in