Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-13, 21:10
Medlem
Hellu,
Jag skulle vilja påpeka att det skulle vara kul med lite förändring.
Kanske borde man ta och göra en mörkare design eftersom vissa ser flashback som " The dark side of the internet ".
Och eftersom alla kommer säga " Du är ju ny här, var nöjd med det som finns ", så kan jag ju påpeka att jag har varit medlem förut men har glömt bort användaruppgifter

Vill se vad ni på Flashback tycker om en renovering av sidan.

MVH ¹³³7|ƒrans
Senast redigerad av ¹³³7|ƒrans 2008-01-13 kl. 21:12.
Citera
2008-01-13, 21:15
Medlem
Snövits avatar
Jag tycker ny design ska vara lågprioriterad och hoppas att en massa andra som jag anser det viktigare saker kommer först.
Citera
2008-01-13, 21:17
Medlem
-jOE!s avatar
Usch, nej! Flashback är helt perfekt i nuvarande form!
Citera
2008-01-13, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jag tycker ny design ska vara lågprioriterad och hoppas att en massa andra som jag anser det viktigare saker kommer först.

Till viss del håller jag med dig, men det kanske kan vara ett litet projekt vid sidan om allt annat ?
Citera
2008-01-13, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ¹³³7
Kanske borde man ta och göra en mörkare design eftersom vissa ser flashback som " The dark side of the internet ".
Ha-ha, det var nog det dummaste jag läst denna vecka! Jag tror inte Flashbacks ambitioner är att vara "The dark side of the internet", men även om det så vore ser jag inte logiken i att därför använda en mörkare design? Du menar kanske att när Fredrik Reinfeldt hade röd slips i TV-debatten med Nivea (GP) inför valet 2006, innebar detta i själva verket att han sympatiserade med sossarna? Jösses...

Jag hoppas verkligen bara att du är ett troll och inte på riktigt!

MVH

/ Eugen Fotogen (den riktige)
Citera
2008-01-13, 21:20
Bannlyst
Jag har inga problem med designen av Flashback. Forumet är lättnavigerat och användervänligt. Färgskalan fungerar bra och som Snövit säger så är utseendet inte särskilt viktigt. Det är ju insidan som räknas
Citera
2008-01-13, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eugen Fotogen
Ha-ha, det var nog det dummaste jag läst denna vecka! Jag tror inte Flashbacks ambitioner är att vara "The dark side of the internet", men även om det så vore ser jag inte logiken i att därför använda en mörkare design? Du menar kanske att när Fredrik Reinfeldt hade röd slips i TV-debatten med Nivea (GP) inför valet 2006, innebar detta i själva verket att han sympatiserade med sossarna? Jösses...

Jag hoppas verkligen bara att du är ett troll och inte på riktigt!

MVH

Jag hör från många att FB är "The Dark Side" sedan alla attacker från VFH.
Men ni kanske har rätt, det kanske inte är någon idé att ens fundera över.
Citera
2008-01-13, 21:23
Medlem
Ignatius Is avatar
Vad ni än gör, ta aldrig aldrig bort möjligheten att surfa med den gamla grå/blå layouten!
Citera
2008-01-13, 21:26
Bannlyst
Citat:
Jag hör från många att FB är "The Dark Side" sedan alla attacker från VFH.
Jaha, det låter i och för sig ganska vedertaget och säkerställt om du har hört det från många.*

Å andra sidan var det inte Flashback som arrangerade några hackerattacker. VFH utnyttjade bara Flashback som kommunikationsbas i ärendet genom en "lånad" användaridentitet.

MVH

(* = ironi)
Citera
2008-01-13, 21:26
Medlem
Citat:
Kanske borde man ta och göra en mörkare design eftersom vissa ser flashback som " The dark side of the internet "
Haha, är du på riktigt?

Nej fy fan, nu mår jag illa. Resurser borde satsas på att slänga ut alla särskrivande 90-talister istället.
Citera
2008-01-13, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eugen Fotogen
Jaha, det låter i och för sig ganska vedertaget om du har hört det från många.*

Å andra sidan var det inte Flashback som arrangerade några hackerattacker. VFH utnyttjade bara Flashback som kommunikationsbas i ärendet genom en "lånad" användaridentitet.

MVH

(* = ironi)

Jag hör det på IRC, vilket kanske inte är en särskilt bra källa. Och det är ju sant att VFH bara utnyttjade FB, men det var en hel del folk här som satt och knäckte lösenord och la ut som de knäckt från hasharna.

Men då tycker jag att någon kan låsa tråden. Eftersom jag ändå är ensam om att vilja ha ett nytt utseende
Citera
2008-01-13, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Vad ni än gör, ta aldrig aldrig bort möjligheten att surfa med den gamla grå/blå layouten!
Ord på det, jag har alltid använt den!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in