efter ett mindre haveri började jag fippla och pilla runt lite i widows användarkonton, jag hade tidigare 1 konto således ett adminkonto.
nu ville jag skapa yttligare 1 konto så jag klickar på skapa konto och widows säger "du måste först skapa ett adminkonto" så jag gjorde som mitt über operativsystem sa till mig och skapade ett admin konto. kontot skapades och jag kunde sen skapa det andra kontot jag frånbörjan ville ha gjort -så långt är allt frid och fröjd-
nu till probläämet: nu kommer jag inte åt mitt orginal konto, kontot med mina personliga inställningar och alla mina internetfavoriter ochsåvidare ochsåvidare...
klickar jag: C:\Documents and Settings så ser jag att mitt konto ligger där men hur fan kommer jag åt det!?!? jag blir galen!
jag kan inte radera mitt nya oönskade adminkonto heller så vad göra?
tacksam för svar (hellst snabba vill åt mina favoriter snarast!)
Ändra inloggningsalternativet i Kontrollpanelen så att du kan skriva in ditt gamla användarnamn och lösenord. I så fall (om kontot finns kvar) borde du kunna logga in på det.
Kontrollpanelen --> Användarkonton ---> Inloggningsalternativ --> Bocka ur "Använd välkomstskärm"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!