Hej FB
Nu är det så att jag hade en tjej addad på msn som jag snackade med ett par gånger. Hon var inte inloggad så ofta, men ibland iaf. Nu på senaste tiden har det dock inte varit på ett bra tag, vilket har fått mig lite fundersam...
Hennes personliga meddelande är "<Skriv personligt meddelande>", vilket får mig att misstänka att det kanske är ngn form av kommunikationsproblem, men jag vet inte så mkt om sånt här. Annars vore ju det mest realistiska att tro att jag helt enkelt har blivit blockad, men jag fattar inte vrf hon skulle ha gjort det, vi var inte oense eller ngt - snarare tvärtom

.
Det jag undrar är om det kan ha blivit ngn bugg som gör så att vi inte kan se varandra som online eller liknande. Såg nämligen hennes msn på en kompis dator, då var hon offline, men med ett annat personligt meddelande som jag aldrig fått se på min dator.
Vet att det finns blockchecker, men den verkar rätt opålitlig. Provade på mig själv när jag var online, och då visade den offline. Hon står också som offline. Andra kompisar som är online stämmer dock där. Några idéer?