Tjenare, Undrar om det finns något program som man kan göra msn smiles med. Helst levande smiles om ni fattar vad jag menar. Sökte men hittade ingen liknande tråd, tacksam för svar
Nej men du får ju rita ett antal bilder. När du har dom lägger man ihop dom i en slinga. Vet inte om det går i photoshop, men jag hade ett program som hette typ animationmaker eller nåt sånt. Där markerade man alla bildfiler man ville ha så la den ihop dom till en .gif fil.
Nej men du får ju rita ett antal bilder. När du har dom lägger man ihop dom i en slinga. Vet inte om det går i photoshop, men jag hade ett program som hette typ animationmaker eller nåt sånt. Där markerade man alla bildfiler man ville ha så la den ihop dom till en .gif fil.
Det går. I Photoshop CS3 är det bara att öppna animation timeline.. i CS2 och lägre får man hoppa till ImageReady där motsvarande timeline finns.
Jag brukar använda gif-program för att göra msn smileys. Enkelt att förstå och skapa. Dock vore det bäst om du redan hade bilderna klara med endast eventuella finjusteringar att göra. Själv brukar jag ta redan existerande smileys och ändra lite
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!