Lika dum som jag. Har totalt missat 3 avgångar, värst var det i Amsterdam. Missade incheckningen med 4 min, ställde till ett jävla liv. Polisen var till slut lite förstående, polaren trodde jag skulle bli häktad. Som sagt, det är inte lätt mär man är tankad.
Lika dum som jag. Har totalt missat 3 avgångar, värst var det i Amsterdam. Missade incheckningen med 4 min, ställde till ett jävla liv. Polisen var till slut lite förstående, polaren trodde jag skulle bli häktad. Som sagt, det är inte lätt mär man är tankad.
Ja, det var därför jag drog slutsatsen att dom söp...been there-dock aldrig på en landslagssamling
Ja, det var därför jag drog slutsatsen att dom söp...been there-dock aldrig på en landslagssamling
När jag skulle till Costa Rica så låg gaten för San José, CR (Costa Rica) mittemot gaten för San José, CA (Californien) på Newark-flygplatsen i New York. Troligen för att folk ofta tog fel och att det då var lätt att hänvisa över till andra sidan..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!