• 1
  • 2
2008-01-12, 18:29
Medlem
Myssemans avatar
Men man kollar fan inte p svensk porr fr att ruska tuppen.
Citera
2009-09-26, 13:22
Medlem
McCarthy01s avatar
jag tycker just de svenska porrbrudarna har nt visst. Jag kan inte stta fingret p det men de knns p ngot vis mer erotiska och naturliga n dessa stnande, skrikande amerikanskor som blir totalt uppknullade av grova negerkukar i arselhlet.

Sen r ju mnga svenska gladporrfilmer med Samson och Eurenius vldigt komiska, man garvar mer t det n att man blir upphetsad.

Jag tycker att svenska kvinnliga portsjrnor har mer personlighet n de bimbos man ofta ser i amerikanska filmer. Alexandra r en favorit, likas den dr blonda horan (vet ej vad hon heter) som alltid ser s kt ut. Hon var med i frsta "Scandinavian Sluts" har jag fr mig om, fr hon knullar den dr killen med hstvans.
Citera
2009-09-26, 14:46
Medlem
volvo 240s avatar
r oftast inget att ha.

Danskarna r mycket bttre med tex sidor som www.gagging.dk
Citera
2009-09-26, 15:14
Medlem
kinky_Ms avatar
I "svenska" filmer brukar det ju vara >90% danskar.
Det grs bara buskisporr i Sverige numera. Det var bttre p tidiga 90-talet.
Senast redigerad av kinky_M 2009-09-26 kl. 15:33.
Citera
2009-09-26, 17:21
Medlem
Jag tycker Ingrid Swede har visat hrliga kmpatakter emellant. Men hon kanske har passerat sista-frbrukningsdag nu?

Gruppknullarscenen i nn av ridskolanfilmer var ju hrlig.
Citera
2009-09-27, 13:10
Medlem
Roffedyngiss avatar
Svensk porr r sa-Nisse porr... Man undrar om dom i verhuvudtaget sett nn amerikansk film som r gjord efter -90.

Ok att dom inte behver kopiera rakt av, men fr i helvete skippa handlingen och "roliga" ljudeffekter. Att svnga ihop en svensk gonzo-rulle med lite kvalitet ska vl inte vara s jvla svrt.

Sen om producenterna klagar p att dom inte tjnar pengar s borde vl ett steg i rtt riktning vara att hlla nere produktionskostnaderna och ge fan i att hyra massa herrgrdar och skit.
Citera
2009-09-28, 13:36
Medlem
En lcker tjej finns det ju Isabell som gjorde ngra filmer i brjan p 90-talet tror jag. Mnga minns vl henne misstnker jag men det r ju i princip omjligt att hitta ngot med henne nu trots alla sidor och porrtubes som finns
Citera
2009-09-28, 17:06
Medlem
patetisk. nuff said.
Citera
2009-09-28, 17:15
Medlem
Vrdelst.
Fula brudar, fula snubbar.
Ostigt och lkigt.
N, fyfan fr svensk porr!

Men, man kan ju kolla p gamla fbodjntan i rent underhllningssyfte