2008-01-11, 10:56
Medlem
Lukazzs avatar
Jag tycker det borde finnas en funktion for att latt fa fram sina egna tradar, tex som pa backpcking.se dar man bara klickar pa "mina tradar" istallet for att behova gora en avancerad sokning pa sitt eget nick. Eller har jag missat att det finns ett enklare satt??
Citera
2008-01-11, 10:59
Medlem
Lena Handens avatar
Prenumeration?
Citera
2008-01-11, 11:00
Moderator
impieteers avatar
Snabblänkar --> Min Profil --> Hitta alla ämnen startade av...

Men bättre är väl att prenumerera på dem och kolla Kontrollpanelen när du loggar in.
Citera
2008-01-12, 01:44
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Snabblänkar --> Min Profil --> Hitta alla ämnen startade av...

Men bättre är väl att prenumerera på dem och kolla Kontrollpanelen när du loggar in.

Exakt - inte behöver man söka inte. Allt finns på ju på profilsidan.
Prenumerationer är nog för mig den viktigaste av forumets funktioner och jag har i princip alltid sidan "Prenumerationer" uppe för att hålla koll på trådar jag själv deltar i eller håller koll på utan att själv skriva.
Citera
2008-01-13, 15:12
Medlem
Lukazzs avatar

Tack for hjalpen...
Citera
2008-01-13, 21:44
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukazz
Tack for hjalpen...
Obs att du alltså kan ställa in prenumerara-funktionen så att du automatiskt prenumerera på alla trådar som du postar i. Det gör jag, och säkert många andra.
Kontrollpanelen - Redigera alternativ, gå till rubriken "Meddelanden & ämnesbevakning", rutan "Standardalternativ för ämnesprenumeration". Det förvalda alternativet är "Prenumerera inte". Ändra det till "Inget e-postmeddelande". Nu prenumerar du automatiskt på alla ämnen (=trådar) som du postar i framöver.
Citera
2008-01-14, 03:43
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy
Obs att du alltså kan ställa in prenumerara-funktionen så att du automatiskt prenumerera på alla trådar som du postar i. Det gör jag, och säkert många andra.
Kontrollpanelen - Redigera alternativ, gå till rubriken "Meddelanden & ämnesbevakning", rutan "Standardalternativ för ämnesprenumeration". Det förvalda alternativet är "Prenumerera inte". Ändra det till "Inget e-postmeddelande". Nu prenumerar du automatiskt på alla ämnen (=trådar) som du postar i framöver.

Exakt. Så kör jag också och utan det skulle jag vara helt lost här på FB med tanke på att jag rör mig över stora delar av forumet, men naturligtvis vill kunna återvända till trådar jag skrivit i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in