Citat:
Ursprungligen postat av greger12
borde finnas en, hej jag är 14 år och har jusst testat en drog som inte går att trippa på men nu ska jag skriva trippraport iaf del på detta forum.
Det heter numera "
Tripp- och rusrapporter" vilket jag tycker är ett steg i rätt riktning, men min idé om omkategorisering kvarstår.
En ny vision, utan klydd!
Väl inne i huvudkategoriseringarna hade det kunnat vara kategoriserat efter droger. Och väl på huvudsidan av "Tripp- och rusrapporter" så skulle alla dessa inlägg efter kategoriseringar samlas på framsidan, så att man får ett jämt flöde av rapporter.
-Varför skulle man vilja ha det?!
Jo för att då är allting kategoriserat efter rapporttyp och drog så man lättare kan hitta det man letar efter detta sker i realtid såklart och då slipper man dåliga lösningar som "drogindex" mods förtvivlat försöker uppdatera.
-Hur ska övergången gå till då?
Enkelt, men det blir lite jobb. De redan existerande rapporterna får flyttas till den kategorisering som mod anser vara bäst, uppskattar inte rapportförfattaren så påpekar den till mod så är det fixat.
Detta kanske är lite annorluda än min huvudidé (har inte läst här på ett tag) men jag är övertygad om att detta är den perfekta lösningen av rapportforumet i "Droger".