2008-01-10, 09:11
Medlem
http://www.flashback.org/showthread.php?t=601823

Rakt svar? Vad grundar ni eran låsning av min tråd på, och varför skrev ni ingen andledning till låsningen? Vad fan är det här igentligen, Soviet?
2008-01-10, 09:12
Medlem
µTorrents avatar
Mycket underligt att man inte ens lämnade ett meddelande i tråden och förklarade varför den låstes
2008-01-10, 09:17
Medlem
Nu får det fan vara nog.

Fick precis ett PM utav impieteer (moderator) som lyder följande:

Tillsägelse

Hej,
du har fått en tillsägelse för följande trådstart.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=601823
Att starta en ny tråd när samma tråd blivit låst två gånger tidigare är ingen bra idé.

mvh
impieteer

Kan någon förklara hur fan det här kan vara rättfärdigt!? Min tråd har ingenting med dom andra att göra! Vilket jag skrevflera gånger om i min nystartade tråd!?

Får modsen värkligen göra såhär!?
2008-01-10, 09:17
Moderator
impieteers avatar
Hej, Paradoxal.
Det var jag som låste din tråd och det gjorde jag eftersom det var en direkt fortsättning på en tråd som blivit låst. För övrigt gjordes ett tidigare försök att direkt starta upp den första gången den låstes, så de var tredje gången samma diskussion låsts. Skulle man bara kunna fortsätta som inget hänt skulle ju ingen tråd någonsin kunna låsas. Anarki!

..och det här visste du mycket väl om.
2008-01-10, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Hej, Paradoxal.
Det var jag som låste din tråd och det gjorde jag eftersom det var en direkt fortsättning på en tråd som blivit låst. För övrigt gjordes ett tidigare försök att direkt starta upp den första gången den låstes, så de var tredje gången samma diskussion låsts. Skulle man bara kunna fortsätta som inget hänt skulle ju ingen tråd någonsin kunna låsas. Anarki!

..och det här visste du mycket väl om.

Hej! En fråga, har du ens läst tråden!?
2008-01-10, 09:23
Bannlyst
jag förstår bara inte varför trådarna låses. Den här tråden var ju inte direkt en mobbing tråd, utan en diskussion om en händelse på flashback. Är inte moderatorn själv intresserad för hur det gick med pojken?
2008-01-10, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INT3L
jag förstår bara inte varför trådarna låses. Den här tråden var ju inte direkt en mobbing tråd, utan en diskussion om en händelse på flashback. Är inte moderatorn själv intresserad för hur det gick med pojken?

Nej nej, min tråd vad en fiktiv historia ur ett hypotetiskt perspektiv. Jag har enu inte hittat någon regel som kan styrka låsningen av min tråd.
2008-01-10, 09:29
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
Nej nej, min tråd vad en fiktiv historia ur ett hypotetiskt perspektiv. Jag har enu inte hittat någon regel som kan styrka låsningen av min tråd.

Du kan troligtvis inte hitta bokstaven A i alfabetet heller...

Bra jobbat av Impie - som vanligt.
2008-01-10, 09:30
Medlem
µTorrents avatar
Okej, men om det nu var så att du stängde tråden PGA att var en uppföljare till de andra två, varför har du nu TAGIT BORT den helt?

Mycket egendomligt..
Moderator
impieteers avatar
Citat:

Jo det är såhär att eftersom flera moderatorer inte är helt lobotomerade så gills det helt enkelt inte att krydda trådar och inlägg med "hypotetiskt" eller "på låtsas" eller "det är här helt påhittat".

Tror du mig inte är du varmt välkommen att testa din trådstartarteori genom att posta rent hypotetiska knark- och piratkorts-köp-och-sälj-inlägg på forumet. Inte för dig själv såklart utan för hypotetiska låtsaspersoner.
Medlem
evolutes avatar
Citat:

Vilken jävla tönt du är. Att du skriver att något är fiktivt eller hypotetiskt gör inte att du kan skriva vad som helst.
2008-01-10, 09:32
Medlem
Va fan!? Nu har ni tagit bort tråden också! Detta är ju för fan sinnessjukt!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in