2008-01-09, 23:04
Medlem
När jag skulle formatera min dator idag (vista). Så stod inte mitt grafikkort med i systeminformation. Det stod att jag använda ett bildskämrskort. Men ínnan jag hade formaterat fungerarde mitt grafikkort hur bra som helst. Grafikkorte som jag har till dator är G-force 8400gts. Jag har provat att ladda hem drivrutiner men det funkar inte. Det känns som jag har försökt allting. Om någon har haft ett liknande problem eller vet hur man kan lösa det, snälla förklara det för mig.
Citera
2008-01-09, 23:19
Öppna den där burken som står under skrivbordet och se om du hittar ett grafikkort, brukar var en fläkt på den och är ganska avlångt...

Där hittar du nog det.
Citera
2008-01-09, 23:22
Medlem
Jo det skulle vara lätt om det var en stationär men tyvär så är det en bärbar .
Citera
2008-01-10, 03:28
Medlem
Von Drakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanos
Jo det skulle vara lätt om det var en stationär men tyvär så är det en bärbar .

Alla datorer får ju med en skiva med moderkortsdrivrutiner. På den skivan finns drivrutinerna för grafikkort med. Om du inte har den, kan du gå in på tillverkarenssida.. t ex Asus och söka fram din bärbara dator för att hämta ner rätt drivrutin. Det borde stå i manualen till datorn vilket grafikkort som sitter i din bärbara. Men börja med tillverkarens sida.. det brukar lösa alla problem..
Citera
2008-01-10, 03:34
Bannlyst
Prova denna: http://www.nvidia.com/object/winxp_169.21_whql.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här