2008-09-26, 18:31
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergnot
Kostar dryga tusen styck.. annars skulle jag lätt gått. Har för mig att jag kollade biljetter någon gång i februari, då var det redan slut...
Finns ett fåtal singlar i de billigare kategorierna. Men ja i fall man vill ha ett par brevid varandra så får man pröjsa 1095 SEK styck för tillfället. Men det är ju ändå inte varje dag man får chansen att se NHL i Stockholm..
Citera
2008-09-26, 19:29
Medlem
Ergnots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Finns ett fåtal singlar i de billigare kategorierna. Men ja i fall man vill ha ett par brevid varandra så får man pröjsa 1095 SEK styck för tillfället. Men det är ju ändå inte varje dag man får chansen att se NHL i Stockholm..
Jo såg det nu när jag kollade den andra matchen, men det är riktigt piss platser. Men som sagt, det är inte ofta det spelas nhl hockey i Stockholm. Det tåls att tänka på
Citera
2008-09-26, 20:38
Medlem
flushdraws avatar
Vilket jävla skämt. Hur kan ni gå på en sån här match? En ren våldtäkt av sporten och en ren våldtäkt på alla fans hemma i USA. Fy fan om mitt favoritlag skulle åka till andra sidan Atlanten för att spela premiär. Vad har hänt med ishockeyn?

Detta är en kommersiell smörja som får mig att må illa. På riktigt.
Senast redigerad av flushdraw 2008-09-26 kl. 20:42.
Citera
2008-09-26, 21:37
Medlem
Juleskums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flushdraw
Vilket jävla skämt. Hur kan ni gå på en sån här match? En ren våldtäkt av sporten och en ren våldtäkt på alla fans hemma i USA. Fy fan om mitt favoritlag skulle åka till andra sidan Atlanten för att spela premiär. Vad har hänt med ishockeyn?

+1
Citera
2008-09-26, 21:40
Medlem
NirvanAs avatar
Äsch gå och sura någon annanstans sossepack
Citera
2008-09-26, 23:45
Medlem
steffeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flushdraw

Jag håller med. Helt OK om de vill visa upp sig i några träningsmatcher här men seriespelet ska man spela på hemmaplan (att ett lag har hemmaplan, är det).
Citera
2008-09-26, 23:47
Medlem
NirvanAs avatar
Varför så himla anti? Det här är skitbra =)
Citera
2008-09-27, 09:49
Medlem
leznacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför så himla anti? Det här är skitbra =)
på vilket sätt tycker du att det här är "skitbra"?

i mina ögon är det bara ett j-a jippo som vi kunde klara oss bra utan, NHL hör hemma i Nordamerika inte i Europa punkt.
Citera
2008-09-27, 10:27
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leznac

i mina ögon är det bara ett j-a jippo som vi kunde klara oss bra utan, NHL hör hemma i Nordamerika inte i Europa punkt.

Allt annat med NHL är ju ett jävla jippo så...
Citera
2008-09-27, 11:02
Medlem
steffeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Jago_
Allt annat med NHL är ju ett jävla jippo så...

Till skillnad från övrig topphockey där allt är så genuint?
Citera
2008-09-27, 13:13
Medlem
hultass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steffeG
Till skillnad från övrig topphockey där allt är så genuint?
Du är en sån där som dödar glädjen och passionen i hockeyn. Ta livet av dig förfan!
Citera
2008-09-27, 13:43
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leznac

Ja att man slipper betala runt 6000kr för att åka över atlanten och se matcher så får man se några för 1/6 av summan... sen förhoppningsvis är detta bara början, jag vill i framtiden se kanaler liknande TSN i Sverige, helst i HD så man får njuta av NHL fullt ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in