2008-01-09, 10:31
Medlem
Scanfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinho82
Back to basic - har han blivit fet som en gris eller vad?
På gamla bilder, om vi leker med tanken att han är 170-175 som vissa påstår, så ser han inte ut att väga över 75 kilo.
Ganska tanig, även om han har vissa synliga muskler.

15 kilo till på det är antingen anabola eller pizza.

Enligt skvallerpress ska han må rätt psykiskt dåligt. Det var inte för så länge sedan jag såg en artikel där hans mor sa sig vara orolig för att hans depresssioner skulle få honom att ta sitt liv. Så jag antar att viktuppgången i så fall beror på en massa läkemedel i samband med alkohol.
Citera
2008-01-09, 10:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scanface
Nej, det kan jag hålla med om. Jag överdriver lite när jag kallar honom "joke". Men dagens glin mäter oftast framgång som "skill", om jag får uttrycka mig så. Och bara för att Eminem tillhör de artister som sålt mest skivor och haft en enorm karriär, gör inte honom till en av de bästa rapparna, för enligt mig är han långt ifrån det.

Ett kortare sätt att sammanfatta det; se 50 cent.

Rakt igenom råusel, men attityd går att sälja på volym om någon annan hivar ihop en svängig beat.
Citera
2008-01-09, 10:40
Medlem
Scanfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinho82
Ett kortare sätt att sammanfatta det; se 50 cent.

Rakt igenom råusel, men attityd går att sälja på volym om någon annan hivar ihop en svängig beat.

Precis.
Citera
2008-01-09, 11:57
Medlem
jumpcuts avatar
http://www.youtube.com/watch?v=GYGep0zPMbA

Jag skulle vilja påstå att han är en otroligt skicklig rappare, textskrivare och tillsammans med Dre har de fingertoppskänsla för vad publiken vill ha.

Sen att olika människor har olika sätt att mäta vad en bra rappare är, det är en annan femma.

Själv gillar jag honom inte särskilt mycket, men att jämföra honom med den i princip helt talanglöse 50 Cent är ju bara löjligt. Det är ett klockrent exempel på att man kan sälja nästan vad som helst med rätt marknadsföring.

Personligen gillar jag inte den typen av rap som flödar från staterna just nu. Adam Tensta däremot, där har vi en talangfull karl!
Citera
2008-01-09, 12:00
Medlem
Satan’s Skulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scanface
Enligt skvallerpress ska han må rätt psykiskt dåligt. Det var inte för så länge sedan jag såg en artikel där hans mor sa sig vara orolig för att hans depresssioner skulle få honom att ta sitt liv.
Em är ju född 73. Killen är alltså snart 35, och det senaste han gjorde var en skiva med fart jokes (Encore) – och det var för fyra år sen! Jag försöker inte driva, men man kan ju förstå om 30-årskrisen börjat bita.
Citera
2008-01-09, 16:57
Medlem
Det är inga problem att gå upp 10-15kg på ett par månader, han har sett lönnfet ut länge så han kan nog väga bortemot hundra i dagsläget, vem vet. Bylsiga kläder så kanske han inte ser så fet ut, det är ju inte säkert att fettet sätter sig i ansiktet.
Citera
2008-01-09, 17:46
Bannlyst
http://www.foxnews.com/story/0,2933,321087,00.html
Verkar som om han är fet nu
Citera
2008-01-09, 17:48
Medlem
RaydeCacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boven.oa
http://www.foxnews.com/story/0,2933,321087,00.html
Verkar som om han är fet nu

Synd att det inte fanns någon bild! Tror ni han kommer att döpa om sig till Phat Shady nu?
Citera
2008-01-09, 17:58
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
http://www.youtube.com/watch?v=GYGep0zPMbA

Jag skulle vilja påstå att han är en otroligt skicklig rappare, textskrivare och tillsammans med Dre har de fingertoppskänsla för vad publiken vill ha.

Sen att olika människor har olika sätt att mäta vad en bra rappare är, det är en annan femma.

Själv gillar jag honom inte särskilt mycket, men att jämföra honom med den i princip helt talanglöse 50 Cent är ju bara löjligt. Det är ett klockrent exempel på att man kan sälja nästan vad som helst med rätt marknadsföring.

Personligen gillar jag inte den typen av rap som flödar från staterna just nu. Adam Tensta däremot, där har vi en talangfull karl!

Hhahah fyfan vad jag skratta åt din film. Worlds greatest battle, sedan när det är 02:00 minuter in i filmen så får man höra eminem "rapa" och vilket jävla pajas, kanske inte sämsta jag hört någonsin men top 10 lätt.

Och med denna film hade du tänkt få folk att ändra uppfattningen om eminem?
Sedan erkänner du att du gillar adam tensta, du måste ha usel musiksmak.
Citera
2008-01-09, 18:15
Medlem
cascans avatar
Lady Sovereign hon är väll duktig?
Citera
2008-01-09, 22:09
Medlem
Jag ogillar Eminem starkt för det är inte min sort av Hiphop helt enkelt.

MEN, att säga att han är en dålig rappare finns inte. Han släpper usla låtar ja. Han är kass albumbyggare, ja.

Men rent tekniskt är han faktiskt ett geni av allra högsta klass. Både rimscheman, vokalrim, multistavelserim och förmåga att binda ihop en text med hjälp av dessa utan att det låter fånigt (svensk hiphop).

Jag lyssnar ibland på hans låtar för att bara njuta av ordkonsten.
Sedan orkar jag inte med hans skitsnack...
Citera
2008-01-09, 23:10
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m203
Det är inga problem att gå upp 10-15kg på ett par månader, han har sett lönnfet ut länge så han kan nog väga bortemot hundra i dagsläget, vem vet. Bylsiga kläder så kanske han inte ser så fet ut, det är ju inte säkert att fettet sätter sig i ansiktet.

Din kroppsuppfattning måste vara tämligen dålig, jag beklagar det. Jag skulle gärna vilja se dig gå upp 10-15 kg på två månader... Jag skulle möjligen kunna göra det med ursprungsvikt på 100 kg om jag käkade på McDonalds åtta ggr per dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in