Tjena alla maccare, ja tankade hem shakespeer idag för första gången (ny på mac) o tänkte mig att de skulle va lika lätt o komma igång me som dc men när ja typ connectar till några hubbar o försöker söka så kommer inget upp, va jag en söker på ! Va ere för inställningar jag måste göra, självklart har redan val filer att dela ut och så!
Tjena alla maccare, ja tankade hem shakespeer idag för första gången (ny på mac) o tänkte mig att de skulle va lika lätt o komma igång me som dc men när ja typ connectar till några hubbar o försöker söka så kommer inget upp, va jag en söker på ! Va ere för inställningar jag måste göra, självklart har redan val filer att dela ut och så!
Hittar du några hubbar? Om inte så måste du skaffa dig en fungeramde hublista. Prova http://dchublist.com/hublist.config.bz2 är inte säker om den fortfarande fungerar men alltid värt ett försök
Okey någon mer som kan ge fördelar, kanske är värt att öppna en port för den...
Passiv kan inte ladda från Passiv. Aktiv däremot kan ladda både från aktiv och passiv. Att ändra så att man blir aktiv går superfort och är helt klart värt mödan.
Passiv kan inte ladda från Passiv. Aktiv däremot kan ladda både från aktiv och passiv. Att ändra så att man blir aktiv går superfort och är helt klart värt mödan.
Okey, måste fråga också om det är lika lätt och öppa portar i mac som i pc eller främst, går det till på samma sett? (borde ju ba samma men måste fråga)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!