• 3
  • 4
2008-01-12, 18:54
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Ok har precis pratat med svärfar och fått facit.

Precis som nu när han vet bäst , har bästa upfinningarna i värden men ingen lyssnar på honom så var det likadant då. Han visste bättre än sin officer, hjälpte honom när han hade problem och löste många problem åt sin officer. Han tyckte trots det att Officern inte lyssnade på honom ordentligt och när det sedan stod i betyget att han pratade lite för mycket så blev han så förbannad att han stal pistolen.
Citera
2008-01-12, 18:59
Medlem
MrTambourineMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts

Precis som nu när han vet bäst , har bästa upfinningarna i värden men ingen lyssnar på honom så var det likadant då. Han visste bättre än sin officer, hjälpte honom när han hade problem och löste många problem åt sin officer. Han tyckte trots det att Officern inte lyssnade på honom ordentligt och när det sedan stod i betyget att han pratade lite för mycket så blev han så förbannad att han stal pistolen.
Vafan, det var ju inte symboliskt alls. Det var bara en random historia. Hur skulle du kunna gissa det ?
Citera
2008-01-12, 22:45
Medlem
FluffsterBunnys avatar
Citat:

Äh det var ju riktigt dåligt.. Gubbtjyv.

/F
Citera
2008-01-12, 22:48
Medlem
Mad Fer Its avatar
ORkar inte lkäsa igeonom, men han tog för att skona andra från att bli skjutna?
Citera
2008-01-13, 18:52
Medlem
Philemon046s avatar
Ålder på din svärfar?

Jag får intrycket av att han gjorde värnplikten redan innan andra världskriget och isåfall kan det väl vara så att han p g a sin hybris vill att du ska komma fram till att han anade krig och ville kunna freda sig själv. Han kan ha sett det som en fördel att göra det med en officerspistol om de är annorlunda?

Edit: märkte att du redan fått facit, sorry.
Citera
2008-01-13, 19:13
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad Fer It
ORkar inte lkäsa igeonom, men han tog för att skona andra från att bli skjutna?

Nej, om du hade läst så hade du fått veta att han tog den för att han tycker att han var bättre än officeren!
Citera
2008-01-14, 03:41
Medlem
Trollishs avatar
Bara jag som fick vibbarna att gubben är mytoman?
20 personer avrättas men han blir skonad pga han vann ett schack parti? Fick dom andra också en chans att spela schack elr?
Han har byggt en revolutionerande energimaskin elr vafan det nu var i sin hemby, och nu har han snott nån officers pickadoll.

Ne din pappa är nog bara en senil gammal gubbe tyvärr.
Citera
2008-01-14, 04:14
Awaiting Email Confirmation
Dold undermening om att det kan vara bra att ha om det kniper sig? Så alla gangstrar i USA tänker. Jag har en pistol utifall...

Bra att ha, skulle jag nog ha svarat.
Citera
2008-01-23, 16:48
Medlem
Grunt_Grunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Bara jag som fick vibbarna att gubben är mytoman?
20 personer avrättas men han blir skonad pga han vann ett schack parti? Fick dom andra också en chans att spela schack elr?
Han har byggt en revolutionerande energimaskin elr vafan det nu var i sin hemby, och nu har han snott nån officers pickadoll.

Ne din pappa är nog bara en senil gammal gubbe tyvärr.

hihi, låter sannolikt ja.
Citera
2008-01-24, 20:19
Medlem
Spår av nötters avatar
Citat:

Text

Ja det var verkligen inte det jag hade förväntat mig. Hoppades att det skulle vara något mer ännu storslagnare än den bästa gissningen i tråden. Men icke
Citera
2008-01-25, 00:06
Medlem
kudde1s avatar
Citat:

Nämen vilken djup anledning...
Citera
2008-01-27, 10:07
Medlem
huh?s avatar
Citat:

Din svärfar är uppenbart sjuk i huvudet.

Mvh huh?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in