• 1
  • 2
2008-01-08, 08:41
Medlem
Ah, just det: FRED PÅ JORDEN. INGEN SVÄLT osv...

Det var väl j-vlen vad egoistisk jag var till en början. Tänkte bara på mig själv och mina egna egocentriska megalomaniska önskningar.
2008-01-08, 09:00
Medlem
Spår av nötters avatar
Uhm...

Ja att kunna förflytta saker med tankekraft är väl det första jag drömmer om. Men inte något större / tyngre än en liten buss eller så.

Sen att kunna tänka i 20 sekunder på en sekund. Ni förstår, att när en sekund har gått för alla andra har jag hunnit tänka i 20 sekunder, men bara när jag vill. Detta gör mig grymt snabb. Jag kan också röra mig betydligt snabbare under denna tid. Men det ser jag som en mix av de två första önskningarna.

Möjligheten att stoppa kulor från vapen går också med dessa två önskningar då jag kan stoppa dessa med tankekraft.

Det där med att vara odödlig kanske är att överdriva, men att vara väldigt seglivad, hård att få kol på och inte känna någon större smärta. Och leva i sisådär 1000 år.

Dessa önskningar gör att jag kan kasta migsjälv med hjälp av tankekraft = flyga. Och att kunna dö när jag vill ska inte vara så svårt då jag bara behöver "stänga av" dessa krafter för att bli vanlig igen. Hoppas det ändå klassas som bara 3 önskningar
2008-01-08, 09:29
Medlem
Dr. Faustuss avatar
Den första önskningen: Skulle helt klart vara tankekraft, att kunna flytta saker med tanken. "Liknande Spår av nötter" här ovanför.

Den andra önskningen: Att vara lagomt rik. Inte överdrivet - Men ha pengar så att jag klarar mig resten av livet typ en sådär 25-30tusen i månaden, resten av livet.

Den tredje och sista önskningen: Kanske önska mig tre stycken nya önskningar? Men tror inte det är tillåtet. Och därför väljer jag istället att leva lite extra länge än alla andra. "Liknande Spår av nötter" - Igen han kanske läser mina tankar? Men kanske inte i 1000år men iallafall en 100-200år till från och med dagen då önskningarna slår in.

Detta vara mina önskningar lite fantasifulla, jag gillar dom - KLAGA INTE!
2008-01-08, 09:54
Medlem
-!
2008-01-08, 09:56
Medlem
-!
2008-01-08, 15:01
Medlem
toMishs avatar
Hör hemma i Laidback på sin höjd. Låst.

/Mod
  • 1