2008-01-08, 13:33
Medlem
MrBettys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zenad
haha ok tack så mycket, skippar nog och kura, har hellre en kuk o knullar ett par tjejer än har en fin kropp får många tjejer men inte kunna knulla nån av dom

Tycker det låter som en bra ide men varför ska det ena utesluta det andra?
Träna rent ,utan steroider och få en snygg kropp och knulla jätte , jätte många tjejer och behåll din 25 centimetare
Citera
2008-01-09, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zenad
är det ingen som har fått längre kuk av steroider? och kan en så svag steroid som ryssfemmor ge mindre kuk?

vet du ens vad steroider är?
Citera
2008-01-09, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Min kuk blev 10 cm kortare vid en kur förut. En kompis kuk blev 14 cm kortare... Det varierar, men kortare blir den för alla!!

du tror inte att du och din kompis la på er fett och vatten som gjorde att skaftet " försvann".

låt oss anta att din kompis har en normal kuk på typ 16-17 cm, hade han lixom en 3 cm kuk efter det hela eller vadå?

Nej skulle inte tro det va
Citera
2008-01-09, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MR Tony
du tror inte att du och din kompis la på er fett och vatten som gjorde att skaftet " försvann".

låt oss anta att din kompis har en normal kuk på typ 16-17 cm, hade han lixom en 3 cm kuk efter det hela eller vadå?

Du är inte det smartaste skaftet bland oss märker jag.
Citera
2008-01-10, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR Tony

Okej du tror mig inte... Ska visa bildbeviset så all skepticism elimineras! »

Före

Efter

Nöjd?
Citera
2008-01-10, 01:13
Medlem
MrBettys avatar
Citat:
Okej du tror mig inte... Ska visa bildbeviset så all skepticism elimineras! »

Före

Efter

Nöjd?

Fan va dum jag var som klickade på länkarna...
Citera
2008-01-10, 01:15
Medlem
MacsterMacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBetty
Fan va dum jag var som klickade på länkarna...

Bra att han hade rakat ballen på andra bilden så att den ser större ut.
Citera
2008-01-10, 01:30
Medlem
Man blir lite förvirrad av alla olika inlägg. Jag personligen har inte ens tänkt kura. Och är inte vidare duktig vad gäller AAS bieffekter. Är däremot nyfiken, om kuken faktiskt kan bli mindre av att man kurar?
Citera
2008-01-10, 07:14
Medlem
A50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treyman
Man blir lite förvirrad av alla olika inlägg. Jag personligen har inte ens tänkt kura. Och är inte vidare duktig vad gäller AAS bieffekter. Är däremot nyfiken, om kuken faktiskt kan bli mindre av att man kurar?
nej, svällkropparna i penis påverkas inte av AAS
Citera
2008-01-10, 07:16
Bannlyst
Har redan för stor kuk, fönderar på att börja med ryssar för att få ner den lite. Skämt åt sidos.

Tänkte bara säga till folk som säger att alla får liten kuk utav det, det är från person till person. Vissa kan få finnar, vissa inte. Någon får hängpung & kanske söta små tuttar.
Citera
2008-01-10, 07:29
Medlem
Det är helt otroligt att såna här skittrådar får så många svar, medans vettiga frågeställningar går helt osvarade. det säger ett och annat om kvaliteten på detta forumet
Citera
2008-01-11, 19:58
Medlem
TerrorTommys avatar
Citat:
Min kuk blev 10 cm kortare vid en kur förut. En kompis kuk blev 14 cm kortare... Det varierar, men kortare blir den för alla!!

Det låter ju fruktansvärt troligt..... om den blev 10 cm kortare hur mkt kuk har du då kvar om man får fråga ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in