2008-01-08, 00:29
Medlem
karlshamn_yes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zenad
är det ingen som har fått längre kuk av steroider? och kan en så svag steroid som ryssfemmor ge mindre kuk?

Men förtusan. Jag har ju redan svarat på detta.
Citera
2008-01-08, 00:31
Medlem
tänkte mer att ni Stora och utbildade boddy builders använder starkare preparat :P, verkar stämma att man kommer lätt in på dåligt humör på steroider också haha
Citera
2008-01-08, 00:38
Bannlyst
Citat:
tänkte mer att ni Stora och utbildade boddy builders använder starkare preparat :P, verkar stämma att man kommer lätt in på dåligt humör på steroider också haha
Om en person i fråga ställer samma fråga tre gånger, när vederbörande redan har svarat på det, så blir man nog lite småtjurig.

Får man fråga hur gammal du är?
Citera
2008-01-08, 00:40
Medlem
_salo_s avatar
Citat:
är det ingen som har fått längre kuk av steroider? och kan en så svag steroid som ryssfemmor ge mindre kuk?

Låter som att någon är sugen på att preppa för att han vill ha större kuk
Citera
2008-01-08, 00:50
Medlem
Citat:
Desto starkare prepp, desto större minskning av kuken. En vetenskapligt vederlagd sanning jag trodde alla kände till. För en annan kompis till mig så försvann kuken nästan efter 2 st starkare kurer...
Citera
2008-01-08, 02:50
Medlem
jaannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Desto starkare prepp, desto större minskning av kuken. En vetenskapligt vederlagd sanning jag trodde alla kände till. För en annan kompis till mig så försvann kuken nästan efter 2 st starkare kurer...
Min snopp har försvunnit helt, typ ett hål istället
PS hade FB-standard innan!
Citera
2008-01-08, 03:00
Medlem
calibrishs avatar
kan du inte läsa?
Citera
2008-01-08, 07:43
Medlem
haha ok tack så mycket, skippar nog och kura, har hellre en kuk o knullar ett par tjejer än har en fin kropp får många tjejer men inte kunna knulla nån av dom
Citera
2008-01-08, 08:17
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:

Steroider gör att kuken minskar lite lite under varje kur. Det den minskat kommer aldrig åter.
Jag har kurat oräkneliga ggr och har gått på kur i ca 2-3år i sträck och kan säga att min kuk sammanlagt under alla år minskat ca 10cm... Genom den tabell jag har fått tag i via en tysk gymläkare.
Det som händer när kuren är slut och du inte tillför mer Testosteron så måste kroppen ta av det som finns lagrat i kroppen. Kroppen lagrar testo som bekant i penisen. Då när kroppen tar av det lagrade teston minskar det i kuken och kuken minskar. Enkelt!

Bodybuilders som Mike Matarazzo och finnen Marko Savolainen samt blånegern Viktor Richard har knappt någon kuk alls idag. Ser ut som en clitoris. Var ett reportage i Muscle mag för ett par år sedan. Nr 3/99

Så mät din kuk och publicera längden så kan jag genom en tabell tala om vilken längd utveckling just ditt kön skulle få vid en ev kur.
Citera
2008-01-08, 08:46
Medlem
Aha okej, men de finns en massa andra biverkningar också med steroider.

Några som är värre än dessa till och med.

Tror inte att något som användes för att öka köttprobuktionen hos nötkreatur är särskildt nyttigt för människor.

Inte för djuren heller för den delen.

http://www.youtube.com/watch?v=p_YkJpkKJs4

Lite info från sjukvårdsrådgivningen finns på länken här nedan för den som är intresserad.

http://www.sjukvardsradgivningen.se/artikel.asp?CategoryID=20549

Finns ju dock kvalite på preparat och mer rena sådana. Så de beror nog på vad man stoppar i sig.
Citera
2008-01-08, 11:09
Medlem
karlshamn_yes avatar
De driver bara. Snälla nån
Citera
2008-01-08, 13:19
Medlem
Tjackmästarens avatar
Citat:
är det ingen som har fått längre kuk av steroider??
Jovisst. Kolla här.

Citat:
och kan en så svag steroid som ryssfemmor ge mindre kuk?
Nej. Men vad menar du med svag steroid, D-bol är inte direkt svag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in