Citat:
Ursprungligen postat av
jonnajo88
Min pojkvän är väl lite mer "tolerant" mot tramset, men på senare tid har han gravt tröttnat på att det skojas om män, att män diskar och framställs som dumma i reklamen. Att det alltid ska finnas en framgångsrik neger i reklamen. Det är ju inte så, säger han

För övrigt kom jag att tänka på att jag med min tjej brukar leka spot-the-neger och spot-the-bög.
Jag har funderat på en teori om hur många svenskar man måste ha i en svensk produktion (typ reklamfilm, SVT hemmahos, TV4 hemmahos, fångarna på fortet, o dyl) innan det måste kvoteras in en utlänning och en homos.
Det är en problematisk teori för jag tittar inte på de här propaganda och ljugkanalerna, och har förbjudit min tjej att titta på TV4 morgonTV iaf när jag är med eftersom jag inte vill spy upp frukosten, men det verkar som att gränsen numera ligger redan vid 4-5 personer. Har man en grupp på 4-5 ska man helst ha en uppenbar bög ELLER en uppenbar utlänning. Har man 8-10 personer bör man ha minst en bög OCH en utlänning.
(Sverigedemokrater kvoteras däremot aldrig in...

)
Alla utlänningar talar också typ perfekt svenska och verkar vara adopterade. Det ser förstås ut som en märklig karikatyr, som en bellmanhistoria med svensken,tysken, dansken och negern. Men det är ju så som våra guldäggsvinnande ryggdunkande miljöpartistiska reklamhipster ser på mångkultur. Typ som att alla är svenska, bara att vissa är mörka i hyn.
Får mig att tänka på reklamhipstern bakom den manshatande kortfilmen (propagandafilmen) "kära pappa", Jakob Ström.
http://www.resume.se/contentassets/a5bbf76480314556afa233563492ab28/img_8358.jpg Det är sånt här folk som gör reklamfilmer, så att man vet det.