2021-06-09, 11:30
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen
Haha alltså vad är det med reklamen på tv nuförtiden??

Det är som nå jävla reklam för import negrerna, Såg först Circle K's reklam med nå jävla blåneger som skulle tanka och hans jävla unge som satt och sög på nå jävla kreditkort, sen nå jävla negress i semiburka som skulle vara en anställd?? LOOOL alltså.

Kort därefter Expekts reklam, också nå jävla blåneger som rabblar.

Och som grädde på moset Hotels.com reklam där nån vit tjej låtsasfria till ytterligare en blåneger.

WTF är det som händer????!

Dessutom skulle en muslimsk negerkvinna flörta med en okänd muslimsk man? Är det för att han är oxå svart?
Vad är det för signaler de sänder till varandra?

negern: "Jag är också svart och har lyckats i Sverige, titta på min bil, jag har jobb och är pappaledig"

negressen: "Jag arbetar hos svennar men hoppas träffa en rik man, så jag slipper jobba, blommor gör mig sömning."

Negressen tänkte för sig själv, WOW vilken försvenskad ansvarsfull neger som tar hand om sitt barn istället för att knulla runt som alla andra negrer.

Dessutom en patriarkal nidbild: en kvinna jobba med blommor... dekorerar,
men varför är hon inte framme och svarar på frågor om motorolja eller kylarvätska? Om de nu vill visa att svarta kvinnor är lika smarta.
Citera
2021-06-09, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Dessutom skulle en muslimsk negerkvinna flörta med en okänd muslimsk man? Är det för att han är oxå svart?
Vad är det för signaler de sänder till varandra?

negern: "Jag är också svart och har lyckats i Sverige, titta på min bil, jag har jobb och är pappaledig"

negressen: "Jag arbetar hos svennar men hoppas träffa en rik man, så jag slipper jobba, blommor gör mig sömning."

Negressen tänkte för sig själv, WOW vilken försvenskad ansvarsfull neger som tar hand om sitt barn istället för att knulla runt som alla andra negrer.

Dessutom en patriarkal nidbild: en kvinna jobba med blommor... dekorerar,
men varför är hon inte framme och svarar på frågor om motorolja eller kylarvätska? Om de nu vill visa att svarta kvinnor är lika smarta.
100%
Citera
2021-06-09, 17:33
Medlem
rex144s avatar
Har ni sett svenska spels reklam om deras Odds spel?

En tjock neger marscherar och sjunger/rappar om det svenska landslaget och bakom honom går det svenska landslaget med Kulusevski och några svenskar syns.
De har även gjort en specialeffekt i reklamfilmen där spelarna i svenska landslaget landar på fotbollsplanen som om de vore actionseriefigurer och alla landar så att de knäböjer....
BLM propaganda men också dåliga vibbar vad gäller EM, svenska landslaget på knäna...
Citera
2021-06-09, 21:01
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusellpeters
När Volvo gör reklam för leasingbilar från 6000kr i mån.

Då väljer reklambyrån 2 st svarta (lesbiska)
tjejer i 25års åldern.

Undrar hur det går till? Är det Volvos försäljningsavd, som säger till reklamlambyrån;
Vi vill öka vår marknadsdel hos unga svarta innerstads lebbor som röstar MP där tror vi det finns en enorm potential. Vår framtid finns där.
Villaägande barnfamiljer i förorten kan ta bussen. Dom tillhör vår gamla utdöende kundkrets.

Kommer orden från Kina som äger Volvo och som håller på att köpa upp Afrika?

Högst tveksamt, kineserna är super-rasister, de verkligen hatar negrer med passion.
Folk i den här tråden ligger klart i lä när det kommer till rasism, kineserna slår alla.
Här är det nog att de kinesiska ägarna inte har koll på vad de svenska PK mähäna som fortfarande är kvar inom Volvo som härjat fritt, sen när de kinesiska ägarna får reda på det hela så är den ansvarige utan arbete.

Man kan se samma sak i kinesiska/hong kong företaget MTR där den svenska grenen vanstyr hela företaget just genom att man anställt tonvis med negrer som missköter sitt arbete i Tunnelbanan.

Var längesen man såg tunnelbanan så misskött som den är nu när MTR sköter den via sina negerproxies. Smutsigt som faan och fyllt med slödder, speciellt utländska hemlösa och icke hemlösa utländska slödder.

Som sagt om man informerade moderföretaget om förhållandena så skulle nog många huvuden ryka.

Sen brukar det ju vara mycket nepotism, reklamare som kör MP globalismreklam brukar vara barn eller släkt till rika framstående äldre människor, man har förstört sin egna avkomma genom att ge de fria tyglar och låtit sin egna avkomma konsumera den mångkulturellapropaganda som var tänkt för pöbeln samtidigt som man tjänade sina pengar och gjorde sina karriärer. En snygg självägning av dessa eliter. Brukar alltid bli full i skratt när de "got high on their own supply", för nu står samma eliter och spyr ut dessa virrepanne ideologier och verkar i många fall tro på skiten.

För övrigt är det nu nästan minst en neger i varje reklam på t.ex. streamingtjänster.

Citat:
Ursprungligen postat av Skrilllex
ända sanningen om reklam är att dom förskönar allt i Indien var varje reklam helt kliniskt rent inte ett udda sanning! reklam makarna lever i en coco värld

De lever på Södermalm (vilket är ett öppet sinnessjukhus utan galler och grindar), självmedicinerar (knarkar som faan) och köpte all globalismpropaganda utan att ställa en enda kritisk fråga.
Och de som inte gör så de tar silverpenningarna och säljer sig som de reklamhoror de är. Bojkotta samtliga.

Knark och propaganda i kombination är riktigt farliga grejer.

Drugs are bad mmmkay.
Senast redigerad av GTFO-Foreigner 2021-06-09 kl. 21:34.
Citera
2021-06-09, 21:28
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det är emot Ikeas värdegrund att göra en enda TV-reklam 2021 där man glömt afrikanen i bild,
i den senaste ser vi en viting som försöker spela på gura och självfallet fick det åtm sitta en svart unge & lyssna ihop med två vita barn

Jag tror att Ikeas agenda är att utsudda det kollektiva negativa minnet hos svensken om dubbelmordet
av den bäste! avisade asylsökaren som solkade ner deras varumärke med blod, varav den enda lösningen blir att istället love-bomba oss med positivare konnotationer tills vårt nattsvarta minne av händelsen ljusnar & utraderas, det ska alltså bli en positiv övertippning genom demografisk upprepning av svarta leenden

Det enda dom lyckas på med mig however är snarare att påminna om Ikea mordet varje gång dom försöker åsamka tvärtom, är ni andra också lika proffesionella? som jag där...

IKEA verkar snarare ha en form av Stockholms Syndrom där de är livrädda för att ännu en neger ska glida in på IKEA och mörda Miljöpartister (kvinnan och hennes son som mördades på IKEA i Västerås var tydligen troende miljöpartister (precis som en av de som mördades av Lastbilsmuslimen på Drottninggatan var miljöpartistisk politiker).

Det tror jag kan vara grejen här med negervurmen, sånt här hände väl inte när nazisten Ingvar Kamprad fortfarande var i livet?

Jag menar finns ju ingen grupp i samhället som är så livrädda för babbar som alla dessa Vitflyktade rikemansluffare i sina Vitmansreservat, där kan vi snacka Stockholms Syndrom.
Precis som svenskar som inte vågar tala klarspråk om invandringen (av olika anledningar), de största rasisterna hittar man ju i dessa vita enklaver. Tror en inte allt för liten del av dessa mångkulturvurmande globalister är det för att de är livrädda för babbarna, därav vurmen och Stockholms Syndromet för dessa rövarfolk som släppts in i landet.
Citera
2021-06-12, 09:42
Medlem
Crapmagics avatar
Har ni sätt Fallenbyggs? nya "ost"-reklam, där vi ska upptäcka en -->värd<--- av ostar..fast praktiskt nog utan att behöva resa ut i världen för att få tag i ost mångfald, en mild greve & herrgård ska förpassas till historiens kylskåp

Har man lyssnat på Vita pillret så sägs det att 75 % av alla människor är NPC's som saknar en inre dialog, jag antar att dom tar till sig denna ostiga parbildning och ska tillvänjas folkutbytet och att det är för NPC's som reklammakarna jobbar?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-06-12 kl. 09:53.
Citera
2021-06-12, 09:45
Avslutad
Nu i reklam med familj/par är ju paret till 90% interracial . Är ju patetiskt . Nej har inte problem med interracial dating har själv dejtat så. Men va fan speglar ju inte verkligheten .
Citera
2021-06-12, 10:24
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
IKEA verkar snarare ha en form av Stockholms Syndrom där de är livrädda för att ännu en neger ska glida in på IKEA och mörda Miljöpartister (kvinnan och hennes son som mördades på IKEA i Västerås var tydligen troende miljöpartister (precis som en av de som mördades av Lastbilsmuslimen på Drottninggatan var miljöpartistisk politiker).
Det tänkte jag inte på, det är en alternativ förklaring
Citera
2021-06-12, 11:21
Medlem
Thunderaces avatar
Spyr på Oddsetreklamen och rappandet - tappar lusten att kolla på EM-fotbollen...
Citera
2021-06-12, 16:05
Medlem
Sternensoldats avatar
Slötittar lite på fotbollen och upptäcker då att Falbygdens ost samt Hotell.com kör med svartingar i reklamen. Naturligtvis i form av pojkvänner i vanlig ordning.

Om man fortfarande inte inser att det här inte är en tillfällighet så är man antingen hjärndöd eller bara tokröd.

Då ska vi inte ens prata om Schweiz landslag för övrigt..MENA-united. Wales är en fröjd för ögat dock.
Senast redigerad av Sternensoldat 2021-06-12 kl. 16:08.
Citera
2021-06-13, 15:46
Medlem
Man undrar vilket företag som blir först med att visa ren hardcore interracialporr i reklamen...
Citera
2021-06-13, 15:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Som negress så borde man bli rätt trött på att alla manliga negrer i reklamen är ihop med vita kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in