2016-08-14, 19:08
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Hon heter Amina Axelsson.

Är det någon som vet vad hon gör idag??
Citera
2016-08-14, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179

Är det någon som vet vad frugan Bergenheim eller vad hon heter gör idag? Har för mig att hon spelade in ett par halvsnuskiga låtar under namnet Vera.
Citera
2016-08-14, 19:19
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cougars
Är det någon som vet vad frugan Bergenheim eller vad hon heter gör idag? Har för mig att hon spelade in ett par halvsnuskiga låtar under namnet Vera.

Ända låt Vera har gjort är väl Naken I Min Säng som alla lyssnade på för några år sedan
Citera
2016-08-14, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ända låt Vera har gjort är väl Naken I Min Säng som alla lyssnade på för några år sedan

Nä minst 2, finns även en låt som heter Gummikent.

(Blev tvungen att rota i CD-lådan för min Ocensurerat dubbel-cd).
Citera
2016-08-15, 00:54
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Hon är väl ännu modell eller? Vet inte så mycket om henne. Vet i alla fall att det finns trådar om henne här på FB.
Citera
2016-08-15, 18:32
Bannlyst
Citat:
Hon är väl ännu modell eller? Vet inte så mycket om henne. Vet i alla fall att det finns trådar om henne här på FB.

Vad gör "Vera" då? Är inte hon utbildad dagisfröken eller liknande?
Citera
2016-08-16, 01:20
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Vad gör "Vera" då? Är inte hon utbildad dagisfröken eller liknande?

Ingen aning vem hon är. Hon kan vara en dagisfröken, det enda jag vet om den tjejen är att hon sjunger på ett bonusspår på skivan Rock ' n rebel. Men det finns kanske någon annan som vet vem hon är, tror inte att hon kände Errol.
Citera
2016-08-16, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ingen aning vem hon är. Hon kan vara en dagisfröken, det enda jag vet om den tjejen är att hon sjunger på ett bonusspår på skivan Rock ' n rebel. Men det finns kanske någon annan som vet vem hon är, tror inte att hon kände Errol.

Ööh, är det inte hon strippan från sthm som var gift med Eddie, hon som fick lappsjukan av att bo i ett torp i Småland? Ursäkt för att jag inte kommer ihåg vad hon heter, Bergenheim (?).

Någon får gärna rätta mig om jag har fel. Jag är gammal och senil.
Citera
2016-08-16, 01:47
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ööh, är det inte hon strippan från sthm som var gift med Eddie, hon som fick lappsjukan av att bo i ett torp i Småland? Ursäkt för att jag inte kommer ihåg vad hon heter, Bergenheim (?).

Någon får gärna rätta mig om jag har fel. Jag är gammal och senil.

Inte vad jag vet iallafall. Men hon heter Leila Bergendahl och jag tror då inte att det är hon som sjunger. Någon annan som vet mera om vem Vera är?
Citera
2016-08-16, 02:25
Bannlyst
Citat:
Inte vad jag vet iallafall. Men hon heter Leila Bergendahl och jag tror då inte att det är hon som sjunger. Någon annan som vet mera om vem Vera är?

Google gav inte ett skit men misstänker starkt att det faktiskt är LB som sjunger. Hörde henne på tv med Eddie och rösten känns som hon men jag kan förstås ha fel.

Det tråkiga i tv-programmet var att hon lät tveksam till sitt förhållande med Eddie men det var strax innan han gick bort och det av kända skäl.
Citera
2016-08-16, 13:41
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Google gav inte ett skit men misstänker starkt att det faktiskt är LB som sjunger. Hörde henne på tv med Eddie och rösten känns som hon men jag kan förstås ha fel.

Det tråkiga i tv-programmet var att hon lät tveksam till sitt förhållande med Eddie men det var strax innan han gick bort och det av kända skäl.

Jag kan inte heller motbevisa dina teorier om att det skulle vara Leila, jag har bara svårt att tro att det skulle vara hon som sjunger. Varför tror du att det är hon, har du hört det någonstans eller är det bara något du fått för dig. Men efter som jag vet lika lite som vem Vera är så låter jag det vara osagt.
Citera
2016-08-17, 03:51
Bannlyst
Citat:
Jag kan inte heller motbevisa dina teorier om att det skulle vara Leila, jag har bara svårt att tro att det skulle vara hon som sjunger. Varför tror du att det är hon, har du hört det någonstans eller är det bara något du fått för dig. Men efter som jag vet lika lite som vem Vera är så låter jag det vara osagt.

Rösten känns som hon, varför är "Vera" så hemlig, det brukar gå bra att googla fram info men när det gäller henne så finns inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in