Jag har en favorit och det är Terry Clifton som väl inte förekommer så mycket? Det är (som jag förstått det) en amerikansk blues/folk/boogie-musiker?
Ref. "Det var väl en härlig boogie med Terry Clifton" (minns ej vart jag hört det, rakt av)
Svårt att välja en då alla hans karaktärer är så speciella och roliga på olika vis. Men Frisse Frissén är ju rätt kul när han gapar "SLICKA FITTA!" och sedan är han ju så obotligt korkad är ju rätt kul. Men annars så är E.Hitler kanske favoritfiguren då jag mer eller mindre lyssnade på alla sketcherna när jag var liten.
Hittade kasettbanden " Garagetaper" samt " Raggare" när jag städade häromdagen. Har även radio ronka nånstans+ West a fool away Lpn med Heil hitler på,vill minnas att den blev bannad?
Hittade kasettbanden " Garagetaper" samt " Raggare" när jag städade häromdagen. Har även radio ronka nånstans+ West a fool away Lpn med Heil hitler på,vill minnas att den blev bannad?
"Heil Hitler" byttes ut mot "Leader Of The Rockers" på andra upplagan.
Det beror på vilket humör jag är på skall jag erkänna
Dock ligger Efraim Barkbit eller skånske polisen Karl Karlsson
även käre Olle Olé Olé Olé Olé ligger bra till
Det beror på vilket humör jag är på skall jag erkänna
Dock ligger Efraim Barkbit eller skånske polisen Karl Karlsson
även käre Olle Olé Olé Olé Olé ligger bra till
Olle Olé Olé Olé Olé!
Karl Karlsson känner jag inte till. Har du något smakprov på lager?
Jag kände visst för den här idag. Jag gillar lyxartiklarna (b.la. flängd hare och specialimporterat kaffe från Ceylon (dom gör kaffe där!)) och dom stora planerna för framtiden: två böcker, affischer osv.
Jag kände visst för den här idag. Jag gillar lyxartiklarna (b.la. flängd hare och specialimporterat kaffe från Ceylon (dom gör kaffe där!)) och dom stora planerna för framtiden: två böcker, affischer osv.