2008-01-07, 20:41
Medlem
inkvisitivs avatar
Jag har kollat extra noga här för de senaste dagarna.
Vissa medlemmars inlägg blir ALDRIG borttagen trots, gnäll, svordomar och personliga anfall mot andra medlemmar. Medans vi andra medlemmar, som är inte "lika ball", få våra inlägg borttagen av moderatörna.

Faktum.
Citat:
Jag ser att Riddaren till slut fått sitt fisförnäma forum där man ska diskutera saker utifrån hur dyra de är, inte hur mycket man tycker om dem.
Caine777 för kalla vem han vill för vad han vill. Kommer man med motargument så få man ens inlägg raderat.
Intressant.
Admin bör ser över sina resurser.... Det verka som de är rädd för the bully Caiine777....
2008-01-07, 20:45
Medlem
ischs avatar
Ok, du har citerat ett inlägg som är topic och gnäller för att inlägg som inte är topic raderas? Är det korrekt uppfattat?
2008-01-07, 20:57
Medlem
inkvisitivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Ok, du har citerat ett inlägg som är topic och gnäller för att inlägg som inte är topic raderas? Är det korrekt uppfattat?
Så det du säger är att man kan kritisera TS, och kalla hans / hennes åsikt för fisförnäm - som på mitt modersmål är en grov förolämpning, men om man ber Caine777 att ha lite hyfs så få man sitt inlägg raderat???
Intressant.
2008-01-07, 20:58
Medlem
LadyTieras avatar
Läs stickyn om hur man gör när man har klagomål på en moderator/en modereringsåtgärd

låst.

moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in