2011-10-25, 21:02
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Fredrik
Det missade jag, vad hände dinotjejen? Kvar glömd på dinoparken i åstorp?

Det hela började när hon hade sett jurassic park på bio som barn. Hon var livrädd hela bilresan hem för de kändes som en dinosaurie när som helst kunde slita av biltaket.
Citera
2011-10-25, 21:12
Medlem
Tjelsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thotthe
Riktigt synd om tjejen med "inbillad fulhet"(är det ens en diagnos?).

Det är en riktig diagnos, Dysmorfofobi heter det.
Citera
2011-10-25, 21:14
Medlem
Tjelsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballooo
Hoppas hon som tycker hon är ful får proffesionell hjälp. Om du läser detta du ser väldigt bra ut bara så du vet

Jag känner Yvette. I programmet sa hon/de ju att hon får hjälp i form av KBT.
Citera
2011-10-25, 21:37
Medlem
Kyotes avatar
Känner igen mig väldigt mycket i Yvette situation. Fast Yvette var söt, min fulhet är inte inbildad.
Citera
2011-10-25, 21:53
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyote
Känner igen mig väldigt mycket i Yvette situation. Fast Yvette var söt, min fulhet är inte inbildad.

Fast andra kanske tycker du ser helt okej ut?

Det är väl det som är grejen med BDD, de med diagnosen ser inte det som vi andra ser. Lite som med anorektiker.
Citera
2011-10-25, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyote

Mycket tragiskt att du säger så om dig själv.

Nu vet jag ju ingenting om varken hur du ser ut eller om du ens har något faktiskt "stöd" för din åsikt eller trots allt ändå inbillar dig på samma vis som Yvette gjorde, men oavsett vilket, finns det ju tillgång till professionell hjälp, oavsett vilket orsaken och realiteten skulle vara.

Är din fulhet inbillad, finns det KBT-terapi och psykhjälp att tillgå, och om ditt utseende verkligen skulle vara litet "speciellt", så finns det plastik-kirurg.
Citera
2011-10-25, 21:59
Medlem
Stupizs avatar
Nån mer än mig som uppmärksammade att Dino-tjejen visade eller nästan visade bröstet när hon låg i sängen
15:40 in i playklippet
Citera
2011-10-25, 22:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stupiz
Nån mer än mig som uppmärksammade att Dino-tjejen visade eller nästan visade bröstet när hon låg i sängen
15:40 in i playklippet

Nope, uppmärksammade också det
Citera
2011-10-25, 22:06
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Yvett var snygg och söt, hur i hela världen är det fatt!! WT HORAN som är rädd för spy var bara en Vidrig attentionwhore som borde avrättas. T-rex bruden var ball
Citera
2011-10-25, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Yvett var snygg och söt, hur i hela världen är det fatt!! WT HORAN som är rädd för spy var bara en Vidrig attentionwhore som borde avrättas. T-rex bruden var ball

Bevis för detta eller bara inskränkthet i kombination med ett obetvingligt behov av att få använda uttrycket "WT"?
Citera
2011-10-25, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjelsi
Jag känner Yvette. I programmet sa hon/de ju att hon får hjälp i form av KBT.

Herregud allså..... du måste ju säga åt Yvette att hon är sjukt söt om du pratar/träffar henne.
Jag vart lite sorgsen i ögat när hon sa det i affären att hon inte vill att folk ska se henne så dom inte kan äta för dom tappar matlusten för dom tänker på hur hon ser ut vid matbordet.
Om folk tittar på henne är det ju för att hon är söt som fan.
Citera
2011-10-25, 22:25
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
Bevis för detta eller bara inskränkthet i kombination med ett obetvingligt behov av att få använda uttrycket "WT"?

Är du blind?? 1. piercingar 2. tribal tatueringar 3. luftigt svart färgat hår 4. blötfet.... Listan kan göras längre
Senast redigerad av Michael-ScarN 2011-10-25 kl. 22:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in