2008-01-10, 19:25
Medlem
MAS74s avatar
''Detta resulterar olyckligtvis i fler avvikare och en större frekvens av andra perversioner, exempelvis sex med negrer''

På vilket sätt är det avvikande att ha sex med svarta? pedofileri, scat, djursex
och andra konstiga sexuela böjelser kan jag se som en sjukdom. Sex svarta som en avvikelse? på vilket sett i sådana fall.
Citera
2008-01-10, 19:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAS74
''Detta resulterar olyckligtvis i fler avvikare och en större frekvens av andra perversioner, exempelvis sex med negrer''

På vilket sätt är det avvikande att ha sex med svarta? pedofileri, scat, djursex
och andra konstiga sexuela böjelser kan jag se som en sjukdom. Sex svarta som en avvikelse? på vilket sett i sådana fall.

Jag retas bara eftersom jag vet att Golonka och andra som skriver här är djupt främlingsfientliga. Då passar det bra att visa att den svenska kultur som de själva säger sig värna om (trots att de inte kan så mycket om den) ofta har konskvenser som de själva inte gillar, exempelvis att svenska tjejer har sex med invandrare/negrer.

Å ena sidan vill de att invandrare ska anamma svenskheten, men å andra sidan vill de inte att vi ska använda den på "fel" sätt: Rösta på icke-främlingsfientliga partier, ha god utbilldning/arbete, ha svenska partners, bilda kulturföreningar, osv.
Citera
2008-01-10, 19:56
Medlem
MAS74s avatar
putsar ut , du skrämde mig där blev rädd där tänkte vad hänt har dom fremlingfientliga hittat på en virus nu. Ja dom hycklar men som tack och lov alla svenskar är inte som dom det finns många bra svenskar därute. Du har lyckats att få dom att klättra på vägarna när jag läser vad dom fakta som du kommer fram och svaren så är det av total förnekelse som på valstugorna.
Citera
2008-01-10, 23:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAS74
putsar ut , du skrämde mig där blev rädd där tänkte vad hänt har dom fremlingfientliga hittat på en virus nu. Ja dom hycklar men som tack och lov alla svenskar är inte som dom det finns många bra svenskar därute. Du har lyckats att få dom att klättra på vägarna när jag läser vad dom fakta som du kommer fram och svaren så är det av total förnekelse som på valstugorna.

Du har naturligtvis helt rätt. Vi måste komma ihåg att de främlingsfientliga utgör en liten minoritet av svenskarna och inte är representativa för gemene man. Det är ju också därför som de söker sig till "underground" forum som Flashback för att vädra sina åsikter. Att öppet stå för dem vågar de nämligen inte! Precis som snubben i valstugan.
Citera
2008-01-11, 00:08
Medlem
MAS74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Du har naturligtvis helt rätt. Vi måste komma ihåg att de främlingsfientliga utgör en liten minoritet av svenskarna och inte är representativa för gemene man. Det är ju också därför som de söker sig till "underground" forum som Flashback för att vädra sina åsikter. Att öppet stå för dem vågar de nämligen inte! Precis som snubben i valstugan.

Jag läste här att flashback skulle vara ett ställe där både racister och icke racister skulle kunna mötas på sama nivå. Att kunna debattera öppet utan censur som det händer i aftonbladets forum som ett exempel där man verkligen censurera åsikter som är icke pk.

Men som det svenska ordspråket ''allt är som det ser ut att vara'' och straffet kommer hårt '' sanningen gör ont.'' vilket du har helt rätt.
Citera
2008-01-11, 00:33
Medlem
Golonkas avatar
MAS74 är ju ännu en av dessa med "flexibel" syn på homosex... Inte helt oväntat med tanke på ursprunget!

Hur kan man vara bög om man tar den i skitan, men inte bög om man levererar? På vilket sätt är det mer förnedrande att få kuk än att ge? Personligen anser jag att om man får ribba inför åsynen av en annan mans rövhål.... ja, ni fattar säkert!

Lägg av med ert jävla bögsnack om den svenske mannen! Vi vet i varjefall skillnaden på kvinna och man! Babianen skulle inte klara tio minuter med mig i enrum. Han hade blivit min BITCH på nolltid! HAHAHAHAHA!

Det blir svårt att tvätta bort det här Babianen!

I en population har man ett antal individer som är benhårt heterosexuella, ett antal som är flexibla och ett antal som är benhårt homosexuella. Jag kan inte tänka mig att detta antal skulle flukturera på grund av att lagstiftningen, massmedia eller whatnot har en tillåtande syn på homosexualitet. Enda skillnaden är väl att de som är nyfikna ger sig själv en chans att testa. Det förändrar dock inte preferenserna i sig.

En kortare kommentar till det eviga påståendet att svenska tjejer är horor: Du retar inte mig, Babianen, med ditt larv. Möjligen får du ryggdunk från debila "kollegor" från asylsnyltarfronten. Drömmen om en svensk tjej slutar tyvärr oftast med en WT-slampa med lynnesfel eller en fet subba ingen annan vill ha. JAg kan helt ärligt säga att jag inte känner en enda kvinna/dam/tjej som är elelr har varit ihop med en BLATTE. Några har förvisso sällskapat med trevliga och välfungerande individer av utländsk härkomst, men det har varit personer jag själv accepterat som vänner och ingått bekantskap med. Några kickers-blattar med svart BMW och skinnpaj har det INTE rört sig om! GARANTERAR! Jag vet att Babianen har ett ytterst märkligt förhållade till den kvinnliga sexualiteten, det har han exemplifierat gång på gång, men den inställningen delar han med de flesta BLATTAR. En kvinna som är kåt och lever ut sin sexualitet är en HORA man inte behöver betala för. En rumänsk slampa som prostituerar sig, som får piss i ansiktet och en fet fist i röven, är däremot en bissnisskvinna...
Citera
2008-01-11, 00:57
Medlem
MAS74s avatar
Jag hade inga åtals med böga för mig är det live and lett live frams till detta

http://en.wikipedia.org/wiki/Nambla
http://www.afamichigan.org/2005/06/0...x-abuse-cases/
http://tv4nyheterna.se/1.189646/nyhe...entId=19.18795
http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article1423590.ab
http://www.pinkbooks.com/

och försöken att påverka barn på samma sätt som nazister gjorde med barn igenom sina böker som den giftiga svampen.

http://www.calvin.edu/academic/cas/gpa/thumb.htm
Citera
2008-01-11, 01:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
MAS74 är ju ännu en av dessa med "flexibel" syn på homosex... Inte helt oväntat med tanke på ursprunget!

Hur kan man vara bög om man tar den i skitan, men inte bög om man levererar? På vilket sätt är det mer förnedrande att få kuk än att ge? Personligen anser jag att om man får ribba inför åsynen av en annan mans rövhål.... ja, ni fattar säkert!

Jag har ju redan förklarat detta! Manlighet definieras ofta efter vad som är icke-kvinnligt. Det som kvinnor gör kan per definition inte vara manligt. Ta exemplet med att stå upp och pissa. Detta är per definition manligt eftersom det är något som kvinnor inte kan göra.

Samma sak gäller påsättandet. Att sätta på är något som kvinnor inte kan göra, därför är detta per definiton manligt. Att sätta på är desutom en dominant handling, medan att bli påsatt är en handling av underkastelse. Det finns också ett ofrånkomligt inslag av förnedring av motparten i den påsättande handlingen.

Av detta skäl är ju det mest förnedrande som kan hända en man att han blir påsatt. Han blir därmed fråntagen sin maskulinitet och reduceras till kvinna. Att däremot sätta på en annan man är ett uttryck för dominans och potens hos den påsättande mannen, han bekräftar därmed sin maskulinitet. Han sätter ju inte på en annan man - utan en man som har gjort sig/blivit gjord till kvinna. Förstår du nu?

Citat:
Lägg av med ert jävla bögsnack om den svenske mannen! Vi vet i varjefall skillnaden på kvinna och man! Babianen skulle inte klara tio minuter med mig i enrum. Han hade blivit min BITCH på nolltid! HAHAHAHAHA!

Det blir svårt att tvätta bort det här Babianen!

Du tar åt dig, eller hur? Du känner dig förminskad i den manliga hierarkin och därför använder du typiskt manliga symboler (antydningar om våld, ordet "bitch") för att hävda din maskulinitet när denna ifrågasätts.

Du resonerar i grunden precis som mig, men du vågar inte ta detta till dess yttersta konsekvens. Det är bara för att du är osäker på din egen manlighet som du gapar om att det skulle vara "bögigt" att sätta på en annan man. Du skulle nämligen inte få upp den.

Vidare så är det ju så, att det svenska mansidealet skiljer sig från det som finns i andra länder. Även i Finland anses som bekant svenska män, ja vi kan undvika den diskussionen här. Ni vet ju själva.

Citat:
I en population har man ett antal individer som är benhårt heterosexuella, ett antal som är flexibla och ett antal som är benhårt homosexuella. Jag kan inte tänka mig att detta antal skulle flukturera på grund av att lagstiftningen, massmedia eller whatnot har en tillåtande syn på homosexualitet. Enda skillnaden är väl att de som är nyfikna ger sig själv en chans att testa. Det förändrar dock inte preferenserna i sig.

Jag har redan besvarat också detta. Det är möjligt att det finns en biologisk homosexualitet, men det finns också en socialt konstruerad sådan. Och mycket av homosexualiteten i Väst är just socialt konstruerad. Folks sexuella läggning påverkas ju av olika upplevelser och ideologiska ställningstaganden.

Citat:
En kortare kommentar till det eviga påståendet att svenska tjejer är horor: Du retar inte mig, Babianen, med ditt larv. Möjligen får du ryggdunk från debila "kollegor" från asylsnyltarfronten. Drömmen om en svensk tjej slutar tyvärr oftast med en WT-slampa med lynnesfel eller en fet subba ingen annan vill ha. JAg kan helt ärligt säga att jag inte känner en enda kvinna/dam/tjej som är elelr har varit ihop med en BLATTE. Några har förvisso sällskapat med trevliga och välfungerande individer av utländsk härkomst, men det har varit personer jag själv accepterat som vänner och ingått bekantskap med. Några kickers-blattar med svart BMW och skinnpaj har det INTE rört sig om! GARANTERAR! Jag vet att Babianen har ett ytterst märkligt förhållade till den kvinnliga sexualiteten, det har han exemplifierat gång på gång, men den inställningen delar han med de flesta BLATTAR. En kvinna som är kåt och lever ut sin sexualitet är en HORA man inte behöver betala för. En rumänsk slampa som prostituerar sig, som får piss i ansiktet och en fet fist i röven, är däremot en bissnisskvinna...

Att du inte känner kvinnor som är tillsamans med blattar, samtidigt som du använder ord som WT-slampa, gör det pinsamt tydligt i vilken grupp min herre hämtar sitt sociala umgänge.

Jag kan dock av egen erfarenhet säga att det inte råder någon brist på villiga kvinnor bland studentskorna vid landets bättre akademiska institutioner. Men det är ju inget jag förväntar mig att du ska känna till direkt.

Om du inte vore så upptagen med att förtvivlat försöka försvara din sårade manliga heder så skulle du inse att det fins många sätt en människa kan prostituera sig på, att göra det för pengar är inte det värsta, det mest Komprometterande.

Likväl kvarstår min poäng: Svenska tjejer behöver man inte betala för. De brukar tvärtom ofta uppvisa stor tacksamhet (på flera sätt...) över att bli behandlade med det absoluta minimum av respekt som skulle krävas av kvinnor i andra länder. De är vana vid att bli taskigt behandlade och har helt enkelt inte sett bättre. Ibland tycker jag synd om dem.
Senast redigerad av Babianen 2008-01-11 kl. 01:29.
Citera
2008-01-11, 02:44
Medlem
Golonkas avatar
Jag är en enkel människa, Babianen. Jag kan villigt och glatt erkänna att jag har dålig koll på underkastelse, förnedring och manlig hierarki. Det är inte viktigt för mig. Vad som däremot är kristallklart och oemotsägligt, är att den man som får ståkuk inför prospektet att trycka en annan man i röven har en väääääldigt flexibel syn på sin sexualitet. Intressanta aspekter du lägger på det där i fråga om den manliga sexualiteten. Jag bjuder på att du förminskar mig där. Jag hade aldrig fått upp den och OM jag fått det, så hade jag betraktat mig som partiellt BÖG! Jag tycker du skall bejaka din homosexualitet, Babianen. Det mår du bäst av! Kanske slutar du se med så stor aggresivitet på kvinnor i så fall. Besök Tom of Finlands hemsida och kika lite på läderkillarna där.....

Jag tar personligen inte åt mig ett skit. Du missförstår mig! Antagligen börjar du bli lite smått desperat nu när du så ofrivilligt blottat din "mörka" hemlighet. Jag kan väl villigt erkänna att jag gärna tillrättavisat din uppstudsighet rent fysiskt -och det är kanske MIN "mörka" sida.

Du snackar om det "svenska" mansidealet som om du har någon aning om vad det innebär och hur det skiljer sig från andra länder.... Det har du inte den blekaste aning om! Du har nämligen alldeles för lite "goda" kontaktytor med svenska män. Du har din svärfar, som jag förstått inte gillar dig, och kanske några tunnlemmade kursare, men du har aldrig gjort lumpen här och sysslar väl inte med lagsport heller. Jobbar gör du i varjefall inte! En svensk man JOBBAR, Babianen! Jobbar och gör rätt för sig. Både mot samhället och sin familj!

Finnarnas inställning i saken? Tja, jag har träffat gott om finnar som gillar Sverige och är ganska avundsjuka på oss svenskar. Deras attityd kommer, precis som din, ur ett mindervärdeskomplex. Personligen gillar jag folk från Soumi.

"Socialt konstruerad homosexualitet"....? Tsk, tsk! Visa mig en socialt konstruerad BÖG och jag skall visa dig en person med flexibel inställning till kön på sexualpartner. Med andra ord en BISEXUELL person. Sexualitet är ingen "social" konstruktion. Det är en biologisk! Den innehåller självfallet sociala element, som all annan mellanmänsklig interaktion, men själva driften är INTE social!

Vilken grupp hämtar jag mitt sociala umgänge ur, Babianen? Får vi se en kvalificerad gissning här? Inget trams nu!

Vi kanske definierar BLATTEN på olika sätt, men jag vidhåller i min bestämda uppfattning att BLATTAR i regel är ganska misslyckade individer med defekter i sitt sociala beteende som har ytterst små chanser att få ihop det med en bra svensk tjej. Återstår WT, fettsäckar och bottenskrap att förnedra alltså....
Citera
2008-01-11, 06:33
Medlem
Democrats avatar
Babaianen är Homofob

Babianen! Jag tycker du påvisar något som alla vi Islamofober försöker få fram. Det vill säga att ni Musslor står diamentralt mot västerlandets värderingar och synnerligen de svenska. Om du sa detta offentligt under en TV-debatt så skulle politikerna säga: Babian är ingen riktig invandrare och muslim eftersom alla muslimer och invandrare är homoälskande nallebjörnar!

Även om det finns ett samband mellan antalet homosexuella och pedofier tycker jag ändå att homosexualitet skall accepteras så länge det sker frivilligt och personerna som utövar detta är över årton år. Detta kallas frihet och en av många friheter jag tänker försvara mot totalitära svartskallar som dig. Ni kommer aldrig styra Sverige, inte på en miljon år.

När Sd är inne i riksdagen kommer de f väcka den här frågan och då kommer ni musslor få det het om öronen!
Citera
2008-01-11, 12:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag är en enkel människa, Babianen. Jag kan villigt och glatt erkänna att jag har dålig koll på underkastelse, förnedring och manlig hierarki. Det är inte viktigt för mig. Vad som däremot är kristallklart och oemotsägligt, är att den man som får ståkuk inför prospektet att trycka en annan man i röven har en väääääldigt flexibel syn på sin sexualitet. Intressanta aspekter du lägger på det där i fråga om den manliga sexualiteten. Jag bjuder på att du förminskar mig där. Jag hade aldrig fått upp den och OM jag fått det, så hade jag betraktat mig som partiellt BÖG! Jag tycker du skall bejaka din homosexualitet, Babianen. Det mår du bäst av! Kanske slutar du se med så stor aggresivitet på kvinnor i så fall. Besök Tom of Finlands hemsida och kika lite på läderkillarna där.....

En man som får ståkuk inför det prospektet är inte bög, Golonka! Han manifesterar sin heterosexualitet. Den andre mannen är nämligen kvinna i detta sammanhang. Och den som inte får upp den förmår inte bekräfta och befästa sin maskulinitet inom den manliga hierarkin - det är han som är bögen.

Det kan tyckas märkligt att det är den som inte deltar i en "homosexuell" akt som är bög, men det väsentliga är inte hur det ser ut rent objektivt utan hur de inblandade parterna själva uppfattar saken. I detta fall som en manlighetsrit. Förstår du?

Citat:
Jag tar personligen inte åt mig ett skit. Du missförstår mig! Antagligen börjar du bli lite smått desperat nu när du så ofrivilligt blottat din "mörka" hemlighet. Jag kan väl villigt erkänna att jag gärna tillrättavisat din uppstudsighet rent fysiskt -och det är kanske MIN "mörka" sida.

Du tar alltså inte åt dig. Visst, det är väl därför du måste hävda dig (och din ifrågasatta manlighet) med antydningar om våld. Ett vedertaget tecken på att man inte tar åt sig är ju att hota motparten med stryk.

Citat:
Du snackar om det "svenska" mansidealet som om du har någon aning om vad det innebär och hur det skiljer sig från andra länder.... Det har du inte den blekaste aning om! Du har nämligen alldeles för lite "goda" kontaktytor med svenska män. Du har din svärfar, som jag förstått inte gillar dig, och kanske några tunnlemmade kursare, men du har aldrig gjort lumpen här och sysslar väl inte med lagsport heller. Jobbar gör du i varjefall inte! En svensk man JOBBAR, Babianen! Jobbar och gör rätt för sig. Både mot samhället och sin familj!

Det är riktigt att förvärvsarbete är en kulturell markör bland etniska svenskar, liksom lumpen. Jag har också förklarat för dig att vinnare har folk som arbetar åt dem.

Citat:
Finnarnas inställning i saken? Tja, jag har träffat gott om finnar som gillar Sverige och är ganska avundsjuka på oss svenskar. Deras attityd kommer, precis som din, ur ett mindervärdeskomplex. Personligen gillar jag folk från Soumi.

Detta är en förnekelsemekanism, som du och andra använder för att hantera att ni inte kan mäta er med dem på maskulinitetens område.

Hade det varit så, att olika saker ansågs som manligt i Sverige respektive Finland (bara som exempel) så hade du haft rätt. Men så är det ju inte. Det är fortfarande supa, slåss, jobba hårt osv. som är de manliga markörerna.

Men vi behöver inte ta Finland som exempel. Prata med folk från Balkan och hör vad de säger. Eller med folk från Latinamerika. Mellanöstern behöver vi inte ens nämna. Eller med folk från USA. Har alla dessa också mindervärdeskomplex?

Citat:
"Socialt konstruerad homosexualitet"....? Tsk, tsk! Visa mig en socialt konstruerad BÖG och jag skall visa dig en person med flexibel inställning till kön på sexualpartner. Med andra ord en BISEXUELL person. Sexualitet är ingen "social" konstruktion. Det är en biologisk! Den innehåller självfallet sociala element, som all annan mellanmänsklig interaktion, men själva driften är INTE social!

Ärligt talat, du är fan obildad. Homosexualitet är inte bara en social konstruktion, den är dessutom en modern sådan. Den homosexuelle - Bögen - som vi idag känner honom i egenskap av social kategori, denne själens hermafrodit som Foucault så träffande beskrev honom; är en produkt av 1800-talet. Det hör till allmänbildningen att känna till detta.

Citat:
Vilken grupp hämtar jag mitt sociala umgänge ur, Babianen? Får vi se en kvalificerad gissning här? Inget trams nu!

Vi lämnar den diskussionen. Det vore inte snällt av mig.

Citat:
Vi kanske definierar BLATTEN på olika sätt, men jag vidhåller i min bestämda uppfattning att BLATTAR i regel är ganska misslyckade individer med defekter i sitt sociala beteende som har ytterst små chanser att få ihop det med en bra svensk tjej. Återstår WT, fettsäckar och bottenskrap att förnedra alltså....

Den definitionen gäller för de flesta svenskar också.
Senast redigerad av Babianen 2008-01-11 kl. 12:36.
Citera
2008-01-11, 12:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Democrat
Babianen! Jag tycker du påvisar något som alla vi Islamofober försöker få fram. Det vill säga att ni Musslor står diamentralt mot västerlandets värderingar och synnerligen de svenska. Om du sa detta offentligt under en TV-debatt så skulle politikerna säga: Babian är ingen riktig invandrare och muslim eftersom alla muslimer och invandrare är homoälskande nallebjörnar!

Även om det finns ett samband mellan antalet homosexuella och pedofier tycker jag ändå att homosexualitet skall accepteras så länge det sker frivilligt och personerna som utövar detta är över årton år. Detta kallas frihet och en av många friheter jag tänker försvara mot totalitära svartskallar som dig. Ni kommer aldrig styra Sverige, inte på en miljon år.

När Sd är inne i riksdagen kommer de f väcka den här frågan och då kommer ni musslor få det het om öronen!

Låt mig säga såhär: Jag är glad att du inte står på min sida.

Hade du inte varit fullt så "pantad" som du uppenbarligen är, så hade du nämligen också noterat att jag inte är muslim.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in