Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
MAS74 är ju ännu en av dessa med "flexibel" syn på homosex... Inte helt oväntat med tanke på ursprunget!
Hur kan man vara bög om man tar den i skitan, men inte bög om man levererar? På vilket sätt är det mer förnedrande att få kuk än att ge? Personligen anser jag att om man får ribba inför åsynen av en annan mans rövhål.... ja, ni fattar säkert!
Jag har ju redan förklarat detta! Manlighet definieras ofta efter vad som är icke-kvinnligt. Det som kvinnor gör kan per definition inte vara manligt. Ta exemplet med att stå upp och pissa. Detta är per definition manligt eftersom det är något som kvinnor inte kan göra.
Samma sak gäller påsättandet. Att sätta på är något som kvinnor inte kan göra, därför är detta per definiton manligt. Att sätta på är desutom en dominant handling, medan att bli påsatt är en handling av underkastelse. Det finns också ett ofrånkomligt inslag av förnedring av motparten i den påsättande handlingen.
Av detta skäl är ju det mest förnedrande som kan hända en man att han blir påsatt. Han blir därmed fråntagen sin maskulinitet och reduceras till kvinna. Att däremot sätta på en annan man är ett uttryck för dominans och potens hos den påsättande mannen, han bekräftar därmed sin maskulinitet. Han sätter ju inte på en annan man - utan en man som har gjort sig/blivit gjord till kvinna. Förstår du nu?
Citat:
Lägg av med ert jävla bögsnack om den svenske mannen! Vi vet i varjefall skillnaden på kvinna och man! Babianen skulle inte klara tio minuter med mig i enrum. Han hade blivit min BITCH på nolltid! HAHAHAHAHA!
Det blir svårt att tvätta bort det här Babianen!
Du tar åt dig, eller hur? Du känner dig förminskad i den manliga hierarkin och därför använder du typiskt manliga symboler (antydningar om våld, ordet "bitch") för att hävda din maskulinitet när denna ifrågasätts.
Du resonerar i grunden precis som mig, men du vågar inte ta detta till dess yttersta konsekvens. Det är bara för att du är osäker på din egen manlighet som du gapar om att det skulle vara "bögigt" att sätta på en annan man. Du skulle nämligen inte få upp den.
Vidare så är det ju så, att det svenska mansidealet skiljer sig från det som finns i andra länder. Även i Finland anses som bekant svenska män, ja vi kan undvika den diskussionen här. Ni vet ju själva.
Citat:
I en population har man ett antal individer som är benhårt heterosexuella, ett antal som är flexibla och ett antal som är benhårt homosexuella. Jag kan inte tänka mig att detta antal skulle flukturera på grund av att lagstiftningen, massmedia eller whatnot har en tillåtande syn på homosexualitet. Enda skillnaden är väl att de som är nyfikna ger sig själv en chans att testa. Det förändrar dock inte preferenserna i sig.
Jag har redan besvarat också detta. Det är möjligt att det finns en biologisk homosexualitet, men det finns också en socialt konstruerad sådan. Och mycket av homosexualiteten i Väst är just socialt konstruerad. Folks sexuella läggning påverkas ju av olika upplevelser och ideologiska ställningstaganden.
Citat:
En kortare kommentar till det eviga påståendet att svenska tjejer är horor: Du retar inte mig, Babianen, med ditt larv. Möjligen får du ryggdunk från debila "kollegor" från asylsnyltarfronten. Drömmen om en svensk tjej slutar tyvärr oftast med en WT-slampa med lynnesfel eller en fet subba ingen annan vill ha. JAg kan helt ärligt säga att jag inte känner en enda kvinna/dam/tjej som är elelr har varit ihop med en BLATTE. Några har förvisso sällskapat med trevliga och välfungerande individer av utländsk härkomst, men det har varit personer jag själv accepterat som vänner och ingått bekantskap med. Några kickers-blattar med svart BMW och skinnpaj har det INTE rört sig om! GARANTERAR! Jag vet att Babianen har ett ytterst märkligt förhållade till den kvinnliga sexualiteten, det har han exemplifierat gång på gång, men den inställningen delar han med de flesta BLATTAR. En kvinna som är kåt och lever ut sin sexualitet är en HORA man inte behöver betala för. En rumänsk slampa som prostituerar sig, som får piss i ansiktet och en fet fist i röven, är däremot en bissnisskvinna...

Att du inte känner kvinnor som är tillsamans med blattar, samtidigt som du använder ord som WT-slampa, gör det pinsamt tydligt i vilken grupp min herre hämtar sitt sociala umgänge.
Jag kan dock av egen erfarenhet säga att det inte råder någon brist på villiga kvinnor bland studentskorna vid landets bättre akademiska institutioner. Men det är ju inget jag förväntar mig att du ska känna till direkt.
Om du inte vore så upptagen med att förtvivlat försöka försvara din sårade manliga heder så skulle du inse att det fins många sätt en människa kan prostituera sig på, att göra det för pengar är inte det värsta, det mest Komprometterande.
Likväl kvarstår min poäng: Svenska tjejer behöver man inte betala för. De brukar tvärtom ofta uppvisa stor tacksamhet (på flera sätt...) över att bli behandlade med det absoluta minimum av respekt som skulle krävas av kvinnor i andra länder. De är vana vid att bli taskigt behandlade och har helt enkelt inte sett bättre. Ibland tycker jag synd om dem.