Inledningsvis ett vida berömt och numera klassiskt citat från tråden
"Vem håvar in alla pengarna?":
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Nu har jag ingen direkt insyn i hur verkligheten ser ut, utan utgår från simpel logik.
/mvh ikh
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
De har lånat AnnaW konto utan hennes vetskap står det, det innebär att de inte har bytt lösenord, annars skulle AnnaW veta om att de lånat hennes konto. Så i det här läget behöver AnnaW bara byta lösenord så är problemet löst, så det rör sig inte om något övertaget konto och AnnaW har inte haft kontakt med oss så det är knappast ett problem för användaren.
/mvh ikh
Är det den simpla logiken utanför verkligheten du använder här också, eller är det verkligen ett faktum att banditerna har använt AnnaW:s konto utan hennes vetskap? Och är det ett lika säkerställt faktum att AnnaW numera vet att några banditer har använt hennes konto?
Jag förutsätter att din slutledningsförmåga är lika skarp som vanligt eftersom du drar slutsatsen att det inte är ett problem för användaren AnnaW, med motivationen att hon inte har kontaktat er? Du har aldrig funderat på att detta snarare kan bero på att AnnaW inte har varit aktiv här på Fb på ett tag? Eller att banditerna i själva verket har tagit över AnnaW:s konto och bytat lösenord så att den riktiga AnnaW inte kan logga in?
Ursäkta om jag ifrågasätter, men det kanske är bäst att ha ordentligt med kött på benen innan man så tvärsäkert uttalar sig om sådana här viktiga saker? Hoppas du heller inte tar illa upp för att jag skojar till det litet. Jag gillar verkligen dig på alla plan, ikh - du är en uppskattad färgklick bland FB:s ibland kommunalgråa moderatorer!
Ha en trevlig dag, min vän!
MVH
/ Eugen Fotogen (den riktige)