• 1
  • 2
2008-01-09, 02:27
Medlem
Tänk, hade du bara skippat sista meningen hade du kommit undan!

Nåja, troligen något fel på ditt grafikkort. Prova att

a) Uppdatera grafikdrivrutinerna

b) ta ut kortet ur dess kortplats, blåsa lite på kontakterna (som man gjorde med NES) och sätta tillbaka det igen ordentligt.

Behöver du hjälp med det ena eller det andra är det bara att återvända hit så förklarar någon.
Citera
2008-01-09, 02:31
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Olpa
Tänk, hade du bara skippat sista meningen hade du kommit undan!

Nåja, troligen något fel på ditt grafikkort. Prova att

a) Uppdatera grafikdrivrutinerna

b) ta ut kortet ur dess kortplats, blåsa lite på kontakterna (som man gjorde med NES) och sätta tillbaka det igen ordentligt.

Behöver du hjälp med det ena eller det andra är det bara att återvända hit så förklarar någon.

Det är nog inte att rekommendera. Dels saknar han nog dom kunskaperna, och det kanske är en dator som är köpt på Elgiganten eller någe? Dom får man inte öppna..
Citera
2008-01-09, 02:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sporadisk
Det är nog inte att rekommendera. Dels saknar han nog dom kunskaperna, och det kanske är en dator som är köpt på Elgiganten eller någe? Dom får man inte öppna..

Nä det har jag märkt, köpte min på mediamarkt i måndags... idag tisdag så slutade den fungera HELT....
Citera
2008-01-09, 03:41
Medlem
Måste bara säga de att när jag hade Telia som ISP så skickade dom en Varning till mej genom ett brev, där det stog vilken fil jag hade delat ut med Exact information om hur mycket jag hade delat ut av just den filmen..

(Lite trist info ploppa in)

Nån mer som vart me om detta?
Citera
2008-01-09, 03:44
Medlem
Har ditt grafikkort fläkt eller flens? Kolla så att den lilla sladden till fläkten sitter i

Kanske helt fel, man man vet aldrig, om så fallet är så beror de på överhettning och den vill inte vara med under längre tid..

Själv slet jag av sladden ur mitt gamla grafikkort pga att den lät så förbannat, men den funkade prima skinkbit endå

EDIT: Om du har flens, kolla så att den sitter som den ska, Noob info må hända, men ja försöker bara hjälpa
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in