• 2
  • 3
2008-01-07, 12:32
Medlem
Pirats avatar
Alkohol är ju en av dom farligaste drogerna som finns.
2008-01-07, 12:40
Medlem
Hahaha, sen när är alkohol inte en drog ??
Visserligen var forumet värdelöst eftersom man endast fick diskutera märken hit och dit och så fort man skrev nåt om upplevelser låstes tråden direkt så jag hänger aldrig där ändå. Ett flashback utan yttrandefrihet, diktaturflashback såsom resten börjar bli.
2008-01-07, 12:44
Bannlyst
Sluta gnälla jävla knarkare.. Klart alkohol inte är en "drog"! Tror ni för fan den skulle vara laglig då eller? NEJ juste..

Alkohol passar bättre i mat och dryck helt klart!
2008-01-07, 12:53
Medlem
Visserligen är alkohol en drog, men eftersom dom flyttat tobak som OCKSÅ räknas som en drog fast LAGLIG drog, så borde alkoholen ligga under mat och dryck forumet eller vad fna de heter. Håller med.
2008-01-07, 13:53
Medlem
Pirats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR_Robin_89
Sluta gnälla jävla knarkare.. Klart alkohol inte är en "drog"! Tror ni för fan den skulle vara laglig då eller? NEJ juste..

Alkohol passar bättre i mat och dryck helt klart!

Va Fan du måste ju vara den värsta gnällspikarna av dom alla när du själv sitter och gnäller på gnällande knarkare

Kom just på att jag måste vara den ultimata gnällspiken eftersom jag gnäller på dig

Säg att jag får tabletter utskrivna lagligt från läkaren blir dom en drog så fort jag säljer dom vidare teoretiskt sett?

Är hembrännt en drog eftersom det inte är lagligt?
2008-01-07, 13:58
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
http://www.flashback.org/showthread.php?t=599454
Fortsätt i den tråden...
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem