Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-01-06, 22:25
Medlem
gustaveklunds avatar
Det finns säker tusen trådar men jag orkar inte leta igenom alla så här är en ny.

så finns det något sätt som är speciellt bra och smidigt när man väl är där?

det kan ju bli jobbigt för armarna om man måste bära upp tjejen varje gång
Citera
2008-01-06, 22:27
Medlem
Trollishs avatar
Använd fantasin?

Tex be bruden luta sig lite framåt och ta henne bakifrån är ett bra sätt att börja på.

Sedan så är duschsex överskattat.
Citera
2008-01-06, 22:36
Medlem
Att bära upp någon i duschen kan leda till svåra skador om du halkar.

Och att sen penetrera utan nån slags glidmedel samtidigt som ni har duschen strilandes kan bli aningen svårt. Enbart vatten ger ingen bra friktion.

Sen beror det på hur mycket längre mannen är. Är det inte för stor skillnad kan man hålla upp tjejens ena ben i ena armvecket och låta henne stå i ca 45 graders vinkel. Böj sen benen så att du typ juckar snett uppåt.
Detta kräver dock jävligt starka lårmuskler om du ska klara av det utan sendrag och mjölksyra.

Men bakifrån är att föredra helt klart.
Citera
2008-01-06, 22:40
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Som någon skrev ovanför här så är duschsex rätt överskattat. Taskig friktion, vatten i näsan och halkfara gör att iaf jag inte kan slappna av riktigt. I min mening är duschen dock ett väldigt bra förspelsställe. Folk blir så mycket roligare att smeka när de är hala plus att du kan få din tjej att se stjärnor genom att använda duschstrålen på en väl utvald kroppsdel...
Citera
2008-01-06, 22:43
Medlem
Har faktiskt praktiserat just duschsex idag

Bakifrån är som påpekat att föredra - enkelt och stabilt. Fungerar även att ställa tjejen mot väggen och lätta lite på ena benet penetrera på så sätt. Den ställningen är dock väldigt beroende av längdförhållandet. Men det är bara att testa sig fram.

Hålla på och lyfta tjejen i dusch avråder jag dig minst sagt ifrån
Citera
2008-01-06, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
plus att du kan få din tjej att se stjärnor genom att använda duschstrålen på en väl utvald kroppsdel...
Vi som inte har problem med att sköta det genom kuk eller tunga behöver inte det tipset
Citera
2008-01-06, 22:49
Medlem
Meursaults avatar
Jag har aldrig varit med en tjej lång nog för att ha sex ståendes. Min nuvarande tjej är till och med för kort för doggy style. Skulle kanske kunna orka med några drag ståendes, men det är fan inte värt det. Är man jämnlånga kanske det är en annan sak

Vänta med sexet tills ni kryper ner i sängen, torra, rena och väldoftande.
Citera
2008-01-06, 22:50
Medlem
ternlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Vi som inte har problem med att sköta det genom kuk eller tunga behöver inte det tipset

Words!
Citera
2008-01-06, 22:51
Medlem
tapirs avatar
ställ henne med händerna på väggen och tryck upp den bakifrån så att du bottnar, hon skriker och det är underbart. Rekomenderas när tjejen har mens av diverse anledningar..

Men då kanske man får hitta långa tjejer
Citera
2008-01-06, 22:52
Medlem
Kenmans avatar
Citat:

Kan nästan garantera att din flickvän tycker en att en välriktad duschstråle är skönare än både att bli penetererad och slickad
Citera
2008-01-06, 22:53
Medlem
Arcanums avatar
Duschsex är ganska överskattat ja, känns som att man mest gör det för att båda råkar vara nakna. När jag och mitt ex brukade leka i duschen så hade vi både hos mig och henne en tvättmaskin som stod på kortsidan bredvid badkaret - därför kunde hon luta sig 45 grader nedåt då bakifrån blev väldigt lätt. Så kör på det om stöd finns utanför duschen.
Citera
2008-01-06, 22:54
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Citat:

Himlans bra för dig och din tjej att du vet vad du pysslar med, men underskatta inte en välriktad duschstråle då och då Det är en helt annan typ av känsla som man inte riktigt lyckas uppnå med konventionella metoder
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in