2008-01-06, 18:32
Medlem
Drömde något jäkligt konstigt idag!

Jag var bakfull som satan och tog en liten tupplur och vad händer?

Jo, jag står i ett badrum och ska precis låsa dörren.
Är naken..

Då rusar en medelålders kvinna in, rätt snygg, och sliter av sig sina kläder och säger "Du vet, måste kissa.."
Hon lägger sig i badkaret och vresar upp hela härligheten och pissar i badkaret, som var upptappat

Jag blir förbannad och tänker precis pissa på henne, varför vet jag inte, helt sjukt.. Jag styr min kropp och känner mig närvarande!
Just då så känner jag att jag måste kisa och kisar mer och mer och vaknar sen.

Var det en Lucid dröm?
Hur gör jag för att komma tillbaka?
Det är ju inte var dag det springer runt nakna brudar i mitt badrum
Citera
2008-01-06, 18:50
Medlem
Psynovas avatar
Visste du att du drömde då?
Citera
2008-01-06, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psynova
Visste du att du drömde då?

Japp..
Men jag fattar inte varför jag ville pissa på henne..
Det var inget wetsex eller nån sån skit, jag skulle bara göra det!
Citera
2008-01-06, 19:17
Medlem
Ett av de effektivaste metoderna for att fa klardrommar ar att ga upp vid te.x 8 och vara vaken i ca 2h for att seda ga och lagga sig.

Da kommer REM-somnen att vara avsevart mycket kraftfullare, vilket kan bidra till klardrommar.

Jag forstod det som att du vaknade pa morgonen, gick upp och lade dig och sov senare pa dagen, det kan alltsa vara en forklaring.
Citera
2008-01-06, 20:51
Medlem
Maxieboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Ett av de effektivaste metoderna for att fa klardrommar ar att ga upp vid te.x 8 och vara vaken i ca 2h for att seda ga och lagga sig.

Da kommer REM-somnen att vara avsevart mycket kraftfullare, vilket kan bidra till klardrommar.

Jag forstod det som att du vaknade pa morgonen, gick upp och lade dig och sov senare pa dagen, det kan alltsa vara en forklaring.

Rätt. Upplevde många klardrömmar förut, när jag skolkade från skolan på morgonen. Gick upp tidigt, tog en dusch, gick och la mig igen. Då kunde man drömma grymma saker. Värsta var att man ibland fick jävligt ont i huvudet. En gång vaknade jag efter en klardröm och huvudet bultade som det höll på att sprängas.
Citera
2008-01-06, 21:24
Medlem
jag drömde att jag blev avsugen av en tjej :O det var en bra dröm
Citera
2008-01-08, 19:27
Medlem
Psynovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brushed
Japp..
Men jag fattar inte varför jag ville pissa på henne..
Det var inget wetsex eller nån sån skit, jag skulle bara göra det!

Då var det en lucid dröm, en medveten dröm. Sen kanske du inte hade så stor kontroll över drömmen, men det kommer med tiden =)
Citera
2008-01-08, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psynova
Då var det en lucid dröm, en medveten dröm. Sen kanske du inte hade så stor kontroll över drömmen, men det kommer med tiden =)
Det är sant, det räcker inte att vara medveten om att man drömmer, man måste faktiskt tänka "jag kan påverkar vad som händer".

Annars blir det lätt att man passivt bevakar vad som händer, utan att själv styra det. Jag tror det har hänt mig en gång.
Citera
2008-01-09, 19:49
Medlem
Psynovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Det är sant, det räcker inte att vara medveten om att man drömmer, man måste faktiskt tänka "jag kan påverkar vad som händer".

Annars blir det lätt att man passivt bevakar vad som händer, utan att själv styra det. Jag tror det har hänt mig en gång.

En gång? Brukar du styra drömmar varje natt?

Fett schysst i så fall
Citera
2008-03-01, 02:35
Medlem
xallies avatar
Det var itne en Lucid dream. I en Lucid dream är du medveten om vad som händer, ungefär som nu när du är vaken. (fast du behöver inte vara vaken nu, kolla det genom att hålla för näsan och försök andas in, kolla om du har 5 fingrar på varje hand eller någon av de andra alternativen).

För att komma tillbaka så ska du lägga dig ner igen och försöka föreställa dig stället där du var och förtsätta händelserna där igen. du kommer då att börja drömma igen och kan hoppa in och ta kontrollen då. det finns en speciellt teknik som heter DEILD inom Lucid Dreaming som går ut på just det.

När man sen kan det så kan man se nakna bruar springa omkring varje natt, och om man då vet att man drömmer och lär sig styra situationen kan det vara ganska schysst faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in