2008-01-06, 03:48
Medlem
som sagt så kan jag inte installera visas program, eller rättare sagt dom vägrar startas får bara felmedelande hela tiden, som tex med daemon tolls så kommer detta upp.

" Programmet eller DLL-filen C:\Program\DAEMON Tools Pro\DTProHlp.dll är inte en giltig Windows-minnesavbildning. Kontrollera detta mot installationsdisketten. "

samma händer med andra program oxå som jag installerar någon som vet vad det kan bero på eller måste jag formatera datorn?
Citera
2008-01-06, 07:15
Medlem
Eftersom vi inte sitter bredvid dig eller är bästa kompis med dig så är det svårt att säga någonting överhuvudtaget när vi inte vet ett skit om vad för program som inte går att installera, vilket operativsystem du använder, vad du har för dator o.s.v.

Hjälp dig själv genom att hjälpa oss.
Citera
2008-01-06, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alekks
Eftersom vi inte sitter bredvid dig eller är bästa kompis med dig så är det svårt att säga någonting överhuvudtaget när vi inte vet ett skit om vad för program som inte går att installera, vilket operativsystem du använder, vad du har för dator o.s.v.

Hjälp dig själv genom att hjälpa oss.

jag använder mig av windows xp home edition, och det gäller alla program och spel jag har försökt installera den senaste tiden, enda sättet e ifall jag installerar det på en annan dator och lägger över det på min, men det vägrar funka när jag själv installerar dem.

jag har en amd athlon x64 3500+ 1gb ram, ati radeon x1600pro grafikkort, modekortet vet jag inte vad det e mer en asus, min hårdisk är en gammal (NTSF) hårddisk, kan det vara denna som sjunger på sista refrängen kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in