2008-01-06, 01:02
Medlem
Sk1llzs avatar
Nu antar jag att det givetvis beror på hur pass grov akne personen i fråga har, men låt oss säga att den är ganska utbredd, men det är inte så allvarlig akne utan mer röda märken osv.

Frågan som lyder är alltså som står i topic: Skulle ni kunna bli ihop/dejta/gå fram till en person med akne?

Diskutera!
Citera
2008-01-06, 01:07
Medlem
Klockrents avatar
Är den här trådstarten enbart till för att du vill att folk skall säga att de inte spelar någon roll om partnern har acne? Att det är insidan som räknas. Att det finns hopp för dig som har en oattraktiv acne?

Inte för att jag tror att du skulle svara ärligt på min fråga, mer för att bevisa att det lyser igenom.
Citera
2008-01-06, 01:08
Medlem
Krellyans avatar
Ehm.. det beror väl helt på hur personen är i övrigt? Och i vilket syfte man närmar sig personen?

Om jag är ute efter ett förhållande så skulle jag inte bry mig nämnvärt om hon har akne eller inte. Om det gäller ett ONS från krogen och hon är ett "butterface" så är det samma svar: nej, inte särskilt viktigt.

It's the inside that counts
Citera
2008-01-06, 01:11
Medlem
Sk1llzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klockrent
Är den här trådstarten enbart till för att du vill att folk skall säga att de inte spelar någon roll om partnern har acne? Att det är insidan som räknas. Att det finns hopp för dig som har en oattraktiv acne?

Inte för att jag tror att du skulle svara ärligt på min fråga, mer för att bevisa att det lyser igenom.

Nej, faktiskt inte. Tänkte till och med skriva i trådstarten att jag inte vill ha någon klyscha i stil med den du skrev.
Citera
2008-01-06, 01:11
Medlem
chades avatar
Visst är det insidan som räknas, men jag kommer testar generellt inte insidan hos någon som ser ut som hon fått en julgran i ansiktet.
Citera
2008-01-06, 01:21
Medlem
Klockrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sk1llz
Nej, faktiskt inte. Tänkte till och med skriva i trådstarten att jag inte vill ha någon klyscha i stil med den du skrev.
Som sagt så gav du inte ett helt oväntat svar. Jag har nämligen svårt att tro att någon skulle vara intresserad av att läsa när den ena parten skriver "Nä fyfan, acne är så sjukt äckligt! Nackskott på råttorna" och den andra "Äsch, det spelar ingen roll. Det är insidan som räknas". Eller tredje som inte kan välja sida och säger "Jag vill ju ha en partner med god personlighet men det är ju det yttre dom man lägger märke till först".

Du får ursäkta om jag har gått ur topic, samt min negativitet. Men jag har sett för många trådar av denna sort och jag börjar bli less.
Citera
2008-01-06, 01:22
Medlem
FarbrorGuds avatar
Önskar att jag skulle kunna svara "Ja" på denna fråga men jag tror verkligen inte det. Jag är ytlig (om man nu får kalla det för "ytlig") Men iaf så måste jag vara attraherad av en person jag går ut med/"går fram till"

Och jag attraheras inte av oren hud. Att säga att det är insidan som räknas är bull...

För mig så går atraktionen först, Sen så kommer insidan då ett lite djupare förhållande inleds. Funkar hennes personlighet då så känns relationen värdig att satsa tid och ork på.

Att lära sig gilla nån som för mig ser ut som skit skulle vara jävligt jobbigt och förmodligen bara skulle få mig på "gräset är grönare på andra sidan tankar" Som man faktiskt kan få med en kvinna som attraherar en jävligt mkt endå.
Citera
2008-01-06, 01:27
Medlem
min tjej hade ganska mycket acne när jag träffade henne, detta fick hon dock bukt på genom att ta hand om sin hy. nu är hon len som en persika. problemet löst
Citera
2008-01-06, 01:28
Medlem
Sk1llzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorGud
Önskar att jag skulle kunna svara "Ja" på denna fråga men jag tror verkligen inte det. Jag är ytlig (om man nu får kalla det för "ytlig") Men iaf så måste jag vara attraherad av en person jag går ut med/"går fram till"

Och jag attraheras inte av oren hud. Att säga att det är insidan som räknas är bull...

För mig så går atraktionen först, Sen så kommer insidan då ett lite djupare förhållande inleds. Funkar hennes personlighet då så känns relationen värdig att satsa tid och ork på.

Att lära sig gilla nån som för mig ser ut som skit skulle vara jävligt jobbigt och förmodligen bara skulle få mig på "gräset är grönare på andra sidan tankar" Som man faktiskt kan få med en kvinna som attraherar en jävligt mkt endå.

Håller med på det mesta du skriver, kanske främst på "gräset är grönare på andra sidan tankar".
Citera
2008-01-06, 01:38
Medlem
billgrens avatar
Nej, skulle inte kunna dejta/bli tillsammans med någon med mycket acne. Finns få saker jag tycker är så oattraktivt som just acne.. För övrigt instämmer jag med inlägg två.
Citera
2008-01-06, 02:25
Medlem
Samwises avatar
Beror på vilken mängd, skulle jag tro, dock är jag inte så ytlig så jag dömmer personen för det!
Citera
2008-01-06, 02:26
Medlem
MisterToms avatar
Nej. Fruktansvärt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto