Hej hej,
Tycker inte ni att nu efter VFH och allt vad dom heter publicerar vad dom har gjort här på FB så har det gått segare och segare? Nästan som när FB var under Ddos attackerna i sommras.
Om man nu tittar på användare som är inloggade så är det runt 1600 oftast men runt 2800 icke inloggade.
Samt att Datasäkerheten har 1000+ läsare. Det går segt och jag hatar det!
Kan man inte flytta dom trådarna till det Avancerade forumet?
Då skulle man slippa alla snyltläsare som trögar ner.
Vet att det inte passar där igentligen men det forumet har en undre postgräns. Eller ska det bara få blåsa över?
Men det är så störande
Tror det är turkarna som ligger bakom det här med, fast dom kallar sig svenska hackers som istället för att Ddosa lockar in så många dom kan så fb segar.
Är väl inget problem att vi får mera användare, genererar mer reklaminkomster vilket kan användas till att köpa in mer servrar. Om några dagar när stormen har lagt sig och servrarna har kommit(jag spekulerar) så borde forumet gå ännu snabbare än förut.
Jag tycker att det går jätte segt och jag får ofta proxy error.Och jag undrar vilken nyhet som har blivit så stor så att vi har haft/har mellan 3500-4500 användare online dom senaste dagarna?
Jag tycker det värsta är alla idioter som skriver i de trådar som behandlar ämnet. 90% är posthoreri och one-liners. Jag förstår att modsen inte hinner med, men isåfall kanske det är bättre att låsa tråden om kvaliteten är lika låg timme ut och timme in. Lite hårdare tag från moderatorerna efterlyses alltså. Piska på dem bara!
Jag tycker att det går jätte segt och jag får ofta proxy error.Och jag undrar vilken nyhet som har blivit så stor så att vi har haft/har mellan 3500-4500 användare online dom senaste dagarna?
Tror det är turkarna som ligger bakom det här med, fast dom kallar sig svenska hackers som istället för att Ddosa lockar in så många dom kan så fb segar.
Förstår inte deras förkärlek för Knypplingsforumet. Det är deras ständigt återkommande försök att hacka just den delen av FB som segar ner.