2008-01-05, 17:55
Bannlyst
Citat:
Läs stickyn om klagomål på moderatorer/moderering.

tråd låst
modd

VARFÖR LÅSTE DU TRÅDEN FÖR?

jag har gjort exakt som man ska göra, trots att det inte var poängen....
1: mailade mod
2: mailade admin

och nu 3, startar en tråd! som IGEN inte har som avsikt att klaga på moderatorer utan att FRAMHÄVA ORÄTTVISOR! läste du ens tråden?!?!? :

jag fick min tråd raderad när meningsmotståndarna flyttade sin fokus från ämnet till MEJ och till råga på allt när jag svarade tillbaka på dessa påhopp började MINA svar raderas. angreppen fortsatte och jag fortsatte åxå med mina motsvar till slut stängdes hela tråden, rättvist?

slutsats: så jag kan alltså gå in i vilken tråd somhelst och hoppa på trådskaparen med rejäla kränkningar utan att det händer nåt, sen när denne svarar tillbaka med samma mynt skall alltså tråden raderas?

här är länken till tråden som låstes:
http://www.flashback.org/showthread.php?p=9496786#post9496786

låser du den här igen så startar jag en ny, låser du den startar jag en till, osv osv osv osv osv! välj själv! du har ingen anledning till att låsa den här tråden, för den handlar ju om FLASHBACK
2008-01-05, 18:04
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xism
VARFÖR LÅSTE DU TRÅDEN FÖR?

jag har gjort exakt som man ska göra, trots att det inte var poängen....
1: mailade mod
2: mailade admin

och nu 3, startar en tråd! som IGEN inte har som avsikt att klaga på moderatorer utan att FRAMHÄVA ORÄTTVISOR! läste du ens tråden?!?!? :

jag fick min tråd raderad när meningsmotståndarna flyttade sin fokus från ämnet till MEJ och till råga på allt när jag svarade tillbaka på dessa påhopp började MINA svar raderas. angreppen fortsatte och jag fortsatte åxå med mina motsvar till slut stängdes hela tråden, rättvist?

slutsats: så jag kan alltså gå in i vilken tråd somhelst och hoppa på trådskaparen med rejäla kränkningar utan att det händer nåt, sen när denne svarar tillbaka med samma mynt skall alltså tråden raderas?

här är länken till tråden som låstes:
http://www.flashback.org/showthread.php?p=9496786#post9496786

låser du den här igen så startar jag en ny, låser du den startar jag en till, osv osv osv osv osv! välj själv! du har ingen anledning till att låsa den här tråden, för den handlar ju om FLASHBACK

Du har inte funderat på om Admin och berörd mod inte har hunnit läsa ditt pm än?
Eller tror du dom har dygnet runt jour?

Bara ett tips i all välmening.
2008-01-05, 18:08
Bannlyst
Hej xism!

Jag vågar inte kommentera detta ärende p g a rädsla för repressalier, men jag tror inte du kommer någonstans med att repetivt starta samma tråd om och om igen.

Tips: Satsa på att pm:a någon moderator som du har förtroende för och försök inleda en sansad diskussion med honom eller henne. Obs! Var försiktig med din humor - alla modsen uppfattar inte alltid sådant. Se bara till att hålla dig saklig och korrekt, så brukar det gå bra.

Om inte det hjälper så formulera om din fråga på ett annat sätt - så att det blir en generell fråga - och posta sedan den frågan som en ny tråd i den här avdelningen. Funkar alltid!

MVH

/ Eugen Fotogen (den riktige)
2008-01-05, 18:12
Medlem
plles avatar
Håller med xism!

Förvisso hade tråden börjat spåra ur, men jag tycker att de sista inläggen som postades (i vartfall de jag hann läsa) visade att tråden var på bättringsvägen.
2008-01-05, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plle
Håller med xism!

Förvisso hade tråden börjat spåra ur, men jag tycker att de sista inläggen som postades (i vartfall de jag hann läsa) visade att tråden var på bättringsvägen.

japp! och vi bad varann om ursäkt för diverse hårda ord men åsiktspoliserna körde bevisligen sitt obligatoriska race direkt på order från guinness rekordbok
2008-01-05, 18:29
Medlem
Dennos avatar
Denna tråd borde låsas eftersom klagomål på låsningar skall tas med respektive moderator i pm.
2008-01-05, 18:30
Medlem
El Zorros avatar
Låst och xsim får en tillsägelse och en uppmaning om att lugna ner sig. Det här är inte liv och död, gör nu som det står i sticky.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in