2008-01-06, 23:35
Medlem
El Zorros avatar
Xism får en tillsägelse för att trots min uppmaning ovan ha fortsatt sitt trams.

/Mod
Citera
2008-01-22, 14:52
Medlem
Ni måste skaffa en funktion som rättar stavfel och särskrivning.

Sen undrar jag om MOD tar bort en tråd om man ber dom eller måste trådarna vara kvar för alltid ? eller beror det på tråden ?
Citera
2008-01-22, 15:23
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Roth]
Ni måste skaffa en funktion som rättar stavfel och särskrivning.

Sen undrar jag om MOD tar bort en tråd om man ber dom eller måste trådarna vara kvar för alltid ? eller beror det på tråden ?
Inlägg som inte bryter mot någon regel tas i allmänhet inte bort. Om man har något väldigt bra skäl så kan man prova med att kontakta en admin. Vi mods har inte mandat att radera något utöver det som specificeras i reglerna.
Citera
2008-01-22, 15:32
Bannlyst
Rensa datorsäkerhet från småglin och kids
Citera
2008-01-22, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Inlägg som inte bryter mot någon regel tas i allmänhet inte bort. Om man har något väldigt bra skäl så kan man prova med att kontakta en admin. Vi mods har inte mandat att radera något utöver det som specificeras i reglerna.
Okej, men tror ni att det finns någon möjlighet att lägga till en funktion för stavfel och särskrivning ? själv så använder jag Google om jag är osäker på något ord.
Citera
2008-01-22, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av [Roth]
Okej, men tror ni att det finns någon möjlighet att lägga till en funktion för stavfel och särskrivning ? själv så använder jag Google om jag är osäker på något ord.
google verktygsfält
Citera
2008-08-13, 10:27
Medlem
När man loggar in så borde det även stå, var snäll sök innan du startar ny tråd. Så kanske vi slipper det problemet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in