• 1
  • 2
2008-01-06, 23:02
Bannlyst
ja, ja ahr upopdaterat drivrutiner och det funkade inte heller
Citera
2008-01-06, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mog
För många codecs i datorn har en förmåga att slöa ner datorn och krascha ihop med varandra, så därför vill jag inte rekomendera K-Lite codec pack (se CCCP wiki).

Själv rekomenderar jag CCCP, har aldrig behövt ladda en enda codec efter det. Har VLC installerat också bara för att vara säker.

cccp funkar inte för mig
Citera
2008-01-07, 01:40
Medlem
StorMammas avatar
Testa då "min" verision/förslag, och installera om mediaplayern också, rapportera sedan.

OK?

Att fixa sådant här är något av ett detektivarbete, man får testa sig fram. Nackdelen är att det tar tid, men, du blir mer datorkunnig, eftersom du lär dig en massa under tiden.

Skriv upp det på pluskontot.
Citera
2008-01-10, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Testa då "min" verision/förslag, och installera om mediaplayern också, rapportera sedan.

OK?

Att fixa sådant här är något av ett detektivarbete, man får testa sig fram. Nackdelen är att det tar tid, men, du blir mer datorkunnig, eftersom du lär dig en massa under tiden.

Skriv upp det på pluskontot.

detta funkade inte heller , kan det vara så att grafikkortet sitter löst i datorn. kanske låter dum men som stormamma sa Att fixa sådant här är något av ett detektivarbete, man får testa sig fram
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in