Citat:
Ursprungligen postat av ardila
har själv testat coca the o det är inte alls någon drog ett helt vanligt te. Coca blad är ju vad indianerna tuggar uppe i bergen i sydamerika
Precis! Där är det helt lagligt och dricks som the/örtthe. Det ska vara bra mot höjdsjuka bland annat. Du får nog inte ta in det i Sverige. Cocablad är mycket populärt och hjälper dem att inte känna hunger (många är ju fattiga), orka arbeta längre och mot höjdsjuka. Du kan ha lite trevligt fika på det. Men vänta dig inget rus. Det har viss effekt, men det har ju kaffe med.