Citat:
Ursprungligen postat av --linnea--
Grabbar, grabbar... Ta det lilla lugna nu. Jag får panik när det är för mycket text, då ser jag inte vad tusan det är att svara på!
jo0ker kan då inte bara trolla med bilder utan har lyckats i ytterligare ett hänseende jag inte kan: vrida dygnet åt mer än ett håll. Jag kan bara vända det fel.
En inbjudan till B2 Norwich var kanske inte den sidan jag bad om, men jag har känt lite på Metro-BMP:en och den verkar duga. Saken är den att jag skall kunna skriva ovanpå Metro-texten i 11 punkters typsnitt och det är viktigt att storleken stämmer överens med det underliggande i storlek. Det gör det också till största delen, så jag klagar inte.
jo0ker kan då inte bara trolla med bilder utan har lyckats i ytterligare ett hänseende jag inte kan: vrida dygnet åt mer än ett håll. Jag kan bara vända det fel.

En inbjudan till B2 Norwich var kanske inte den sidan jag bad om, men jag har känt lite på Metro-BMP:en och den verkar duga. Saken är den att jag skall kunna skriva ovanpå Metro-texten i 11 punkters typsnitt och det är viktigt att storleken stämmer överens med det underliggande i storlek. Det gör det också till största delen, så jag klagar inte.

Haha, jag ska nog inte jubla alltför länge... innan jag vet ordet av det så har jag hamnat i fasen då jag stiger upp vid tidpunkter inte alltför olika dina och Danro80's.
Angående Metro-bladet, är det färdigt enligt dig och ingenting som jag ska tänka på längre?
Citat:
Jag läser vad du skriver och i det här fallet torde ju fler Pixels Per Inch vara destå bättre.
Och lunarbilderna ja... jo0ker, jo0ker... Läser du inte vad jag skriver?
Men det var en ypperligt god idé du hade, jag har ett par mycket bra kroppsöppningar jag kan förvara dem i så länge. Jag får se till att portionera upp dem bara. De är ju fyra stycken bilder och jag är en smula för tight för att pressa in alla i ett och samma.
Och lunarbilderna ja... jo0ker, jo0ker... Läser du inte vad jag skriver?
Men det var en ypperligt god idé du hade, jag har ett par mycket bra kroppsöppningar jag kan förvara dem i så länge. Jag får se till att portionera upp dem bara. De är ju fyra stycken bilder och jag är en smula för tight för att pressa in alla i ett och samma.

Håhåh, jag förmodar att det är vänstra näsborren du pratar om flicka lilla?
Citat:
Självklart vore ju det bästa att sitta ned med någon i hemmets lugna vrå och pyssla med dem, men tyvärr kan du ju bara föreställa dig hur stor min umgängeskrets är i begrundande till vad för dygnsrytm jag har. Och någon som kan bildredigera? Nej, i min smala skara finns ingen sådan tyvärr.
I väntan på livet!
I väntan på livet!
Alright, då vet jag hur läget ser ut.
Jag tycker vi kör på Danro80's förslag. Du lägger upp dumparna här när och om du känner för det, så tar vi det som det kommer därifrån. Det är säkert flera utöver mig och Danro80 som kan tänka sig att hjälpa till.
Seså, kila nu iväg och lek med en invandrare eller två.
//jo0ker